اعتراف بزرگ مورایس در مورد پرسپولیس؛این لقب را به من ندهید ، در ایران با 65 امتیاز هم نمی گردد قهرمان شد

به گزارش وبلاگ حرف دل، مورایس در مورد اینکه خیلی از تیم ها با 65 امتیاز قهرمان می شوند اما سپاهان دوم شده است گفت: فکر نمی کنم با 65 امتیاز بتوانیم قهرمان شویم

اعتراف بزرگ مورایس در مورد پرسپولیس؛این لقب را به من ندهید ، در ایران با 65 امتیاز هم نمی گردد قهرمان شد

به گزارش وبلاگ حرف دل ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: برای مس کرمان متاسفم که به لیگ یک سقوط کردند. این موضوع بسیار ناراحت کننده است. خودم را جای آنها می گذارم. باید امروز مقابل یک تیم خوب بازی می کردند و با یک برد دراماتیک، ماندن خود در لیگ برتر را جشن می گرفتند و من به شخصه از بابت سقوط مس کرمان ناراحت هستیم.

وی اضافه نمود: آرزو می کنم مس کرمان هرچه زودتر به لیگ برتر برگردد؛ چراکه مردم هر شهری است که یک تیم بسیار خوب در لیگ برتر داشته باشند و مطمئنم مردم شهر کرمان لیاقت داشتن یک تیم خوب را دارند. از طرفی هم به بازیکنان تیم خودم تبریک می گویم که توانستند یک بازی سخت دیگر را به سود خود به خاتمه ببرند. من در گام بعدی به طرفداران تیم سپاهان تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم که به استادیوم آمدند و از تیم خودشان حمایت کردند و در خاتمه هم به تیم پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شد تبریک می گویم و امیدوارم در فصل آینده لیگ بهتری را ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از خاتمه بازی طرفداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه طرفداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. طرفداران همواره به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می گردد قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می گویم.

مورایس در مورد اینکه خیلی از تیم ها با 65 امتیاز قهرمان می شوند اما سپاهان دوم شده است، گفت: ما 65 امتیاز کسب کردیم و تیم دوم شدیم، پس فکر نمی کنم با 65 امتیاز بتوانیم قهرمان شویم باید امتیازات بیشتری به دست بیاوریم تا عنوان قهرمانی را از آن خودمان کسب کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعتراف بزرگ مورایس در مورد پرسپولیس؛این لقب را به من ندهید ، در ایران با 65 امتیاز هم نمی گردد قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف بزرگ مورایس در مورد پرسپولیس؛این لقب را به من ندهید ، در ایران با 65 امتیاز هم نمی گردد قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید