تخلیه 10 خانه نزدیک انبار آتش گرفته در مشهد ، احتمال تخریب یک خانه وجود دارد

به گزارش وبلاگ حرف دل، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد درخصوص آتش سوزی انبار لوازم خانگی گفت: بخش عمده ای از انبار به مساحت 1100 متر کامل سوخته و یک منزل مجاور در شرایط خطری قرار گرفته و احتمالا باید تخریب گردد.

تخلیه 10 خانه نزدیک انبار آتش گرفته در مشهد ، احتمال تخریب یک خانه وجود دارد

به گزارش ایسنا، علی نجفی در مورد آخرین شرایط آتش سوزی انبار لوازم خانگی در مشهد اظهار کرد: حریقی در خیابان عباسپور در یکی از انبار های لوازم خانگی به مساحت حدود 2000 متر در ساعت 17.45 به مرکز آتش نشانی گزارش شد.

وی اضافه نمود: همکاران آتش نشان ما از 24 ایستگاه با 31 دستگاه ماشین آلات تخصصی به محل اعزام شدند. حریق اطفا شده و براساس گزارش ها خوشبختانه آسیب جانی نداشتیم.

نجفی ادامه داد: بخش عمده ای از انبار به مساحت 1100 متر کامل سوخته و یک منزل مجاور در شرایط خطری قرار گرفته و احتمالا باید تخریب گردد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ما در انبار ها باید استاندارد ها را رعایت کنیم تا دچار حادثه نشویم و اگر حادثه ای رخ داد، همکاران با کمترین خسارت موضوع را مدیریت نمایند.

وی اعلام کرد: متاسفانه استقرار انبار در اطراف منازل مسکونی بود که می توانست برای شهروندان خطر ایجاد کند. در دقایق اولیه همکاران مبادرت به تخلیه 10 منزل اطراف انبار کردند تا خسارت مالی و جانی نداشته باشیم.

نجفی اضافه نمود: اگر در منطقه ها مسکونی انبار وجود دارد باید در حجم تعیین و با رعایت استاندارد ها انجام گردد تا جان شهروندان را به خطر نیندازد.

منبع: فرارو

به "تخلیه 10 خانه نزدیک انبار آتش گرفته در مشهد ، احتمال تخریب یک خانه وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه 10 خانه نزدیک انبار آتش گرفته در مشهد ، احتمال تخریب یک خانه وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید