خبرنگاران تب سنجی هلال احمر زنجان از 80 هزار نفر فراتر رفت

به گزارش وبلاگ حرف دل، زنجان - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از شروع طرح پایش سلامت و غربالگری در مورد کرونا، در این استان نیروهای داوطلب، جوانان و پرسنل هلال احمر 82 هزارو 87 نفر را تب سنجی کردند.

خبرنگاران تب سنجی هلال احمر زنجان از 80 هزار نفر فراتر رفت

شهرام میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با وبلاگ حرف دل افزود: تب سنجی و غربالگری این تعداد در 24 پست بازرسی سلامت مبداء ورودی و خروجی شهرها، ترمینال، راه آهن و شهر تاریخی سلطانیه انجام می گردد.

شهرام میرزایی اظهارداشت: از 9 اسفند سال گذشته تا 10 فروردین سال جاری، در استان زنجان سلامت سرنشینان 31 هزار و 726 خودور در مورد ابتلا به ویروس کرونا با تب سنجی مورد پایش قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از 82 هزار و 87 نفری که تب سنجی شده اند 81 هزار و 566 نفر بدون علائم ابتلا به ویروس کرونا بوده اند.

میرزایی یادآوری کرد: از 421 نفری که با علائم تب بودند 368 نفر به مراکز درمانی استان زنجان ارجاع داده شدند.

وی اعلام نمود: در مدت بیان شده یک هزار و 154 نفر از داوطلبان، جوانان و پرسنل هلال احمر در پست های بازرسی سلامت، غربالگری و تب سنجی افراد ورودی به شهرها فعالیت نموده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعداد 855 نفر داوطلب و اعضای جوانان و 299 نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان هستند.

میرزایی افزود: اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان در 24 پست بازرسی سلامت افراد را به روش تب سنجی کنترل می نمایند و قبل از این عملیات نیز آموزش های مورد احتیاج نیز به آنها ارائه شده

وی یادآوری کرد: غربالگری و تب سنجی هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاها است و جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز همه توان تجهیزات و نیروها را به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس به کار بسته و شبانه روز در کوشش است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تب سنجی هلال احمر زنجان از 80 هزار نفر فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تب سنجی هلال احمر زنجان از 80 هزار نفر فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید