در این 12 نقطه تهران پمپ بنزین ساخته می گردد

به گزارش وبلاگ حرف دل، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: هدف ما افتتاح 50 جایگاه سوخت طی سال 1402 است و جانمایی آن با توجه به نیازسنجی که صورت گرفته به علت بافت و تعداد جایگاه ها و تراکم در سطح منطقه ها است.

در این 12 نقطه تهران پمپ بنزین ساخته می گردد

به گزارش وبلاگ حرف دل، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص آخرین شرایط احداث جایگاه های سوخت تک سکو در شهر تهران اظهار کرد: تیرماه سال 1401 شورای شهر تهران مصوبه ای را تصویب کرد که شهرداری تهران را مکلف کرد تا 110 جایگاه را با عنوان جایگاه های سوخت تک سکو راه اندازی کند.

وی تاکید نمود: از حدود 8 سال پیش در شهر تهران هیچ جایگاه سوختی اضافه نشده است، لذا شورای شهر به منظور خدمت رسانی به شهروندان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و... این مصوبه را تصویب نموده است.

نظری اضافه نمود: در شهریورماه این مصوبه به وسیله شهردار تهران به مجموعه ابلاغ شد. در آذر ماه جلسه ای بین معاونت امور منطقه ها و معاونت خدمات شهری برگزار و تفاهم نامه ای منعقد شد که بر اساس آن، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل کارگزار اجرای این پروژه معرفی گردید.

معاون شهردار تهران با اشاره به استفاده از تجارب شهرهای دیگر در این پروژه اضافه نمود: نقاط ضعف و قدرت و بعلاوه تجارب بعضی از کلان شهرها را در این حوزه آنالیز کردیم. با یاری بعضی از ارگان های شهرداری مانند سازمان زیباسازی بحث سازه ای را آنالیز کردیم که به عنوان یک منظر شهری تیپ واحد داشته باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: پس از شناسایی 90 زمین اعلام شده از طرف منطقه ها 22 گانه، تعداد 20 زمین به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی جهت دریافت مجوزهای 16 گانه معرفی گردید که در حال حاضر 12 نقطه مورد تایید قرار گرفته و 8 نقطه در حال آنالیز مجدد است که در صورت عدم دریافت مجوز، زمین های جدیدی معرفی خواهد شد.

وی اضافه نمود: هدف ما افتتاح 50 جایگاه سوخت طی سال 1402 است و جانمایی آن با توجه به نیازسنجی که صورت گرفته به علت بافت و تعداد جایگاه ها و تراکم در سطح منطقه ها است. به نحوی که در کنار خدمت رسانی به شهروندان منافع جایگاه داران هم مورد توجه قرار گیرد.

نظری اظهار کرد: 12 مکانی که از نظر کمیسیون برای دریافت مجوز از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی واجد شرایط لازم شناخته شده در منطقه ها 21،20،18،16،15،11،6،5،4،3،2 واقع شده است. زمین های رد شده در کمیسیون مجاری عرضه در این مرحله از نظر فنی و HSE مجددا آنالیز شده و در حد مقدورات شهرداری تهران و شرکت های طرف قرارداد مسائل برطرف و پس از آن مجددا در این کمیسیون مطرح می شوند.

نظری در ادامه اضافه نمود: در صورت رد مجدد هر زمین در کمیسیون، زمین های جایگزین از میان زمین های معرفی گردیده به شرکت ساماندهی از سوی منطقه ها 22 گانه انتخاب و جهت دریافت مجوز معرفی خواهد شد.

به "در این 12 نقطه تهران پمپ بنزین ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این 12 نقطه تهران پمپ بنزین ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید