شناسایی 152 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش وبلاگ حرف دل، 152 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

شناسایی 152 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش وبلاگ حرف دل از اصفهان، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز گذشته تا امروز 152 بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است که از این تعداد 89 نفر در مراکز درمانی بستری شده است.

در حال حاضر نیز 465 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که 91 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

بعلاوه طی 24 ساعت اخیر نیز 118 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده اند.

کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی 24 ساعت اخیر هشت نفر بوده است.

بعلاوه طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون یک میلیون و 257 هزار و 773 بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه نموده اند که از این تعداد 427 هزار و 179 نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده اند.

از ابتدای شروع این پاندمی 17 هزار و 119 بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند و 124 هزار و 590 نفر بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده اند.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شناسایی 152 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 152 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید