امن ترین شهرهای ایران برای سفر کدامند؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، بعضی از افراد به تنهایی سفر کردن علاقه دارند و ترجیح می دهند هنگام سفر خود را در شرایط سخت و چالش برانگیز قرار دهند.

امن ترین شهرهای ایران برای سفر کدامند؟

انتخاب مکانی که به آن سفر می کنید بسته به هدف قبلی دارد که در فکر شما شکل گرفته است. اگر به فکر قرار گرفتن در مکان های چالش برانگیز هستید تا توانایی های خود را بسنجید مکانی که انتخاب می کنید با افرادی که از تنها سفر کردن تنها به قصد لذت بردن یاد می کنند، کاملا فرق دارد. در این بخش از وبلاگ حرف دل امن ترین شهرهای ایران برای سفر تنهایی و لذت بردن از آن را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های امن ترین شهرهای ایران برای سفر تنهایی

ویژگی های یک شهر امن بسیار زیاد و فرق دارد و بستگی دارد که شما از چه منظری به امنیت و آرامش نگاه کنید.

  • پیاده روهای در دسترس
  • زنده سازی فضاهای مرده
  • خیابان های سالم و امن
  • آمار کم دزدی، سرقت و خشونت

امن ترین شهرهای ایران برای سفر تنهایی را بشناسید

یزد، شهر بدون دزد

یزد یکی از مهم ترین شهرهای خشتی جهان است و از این نظر جایگاهی ویژه در جهان دارد. به جز این، سیستم آب رسانی و البته بادگیرها و به طور کلی معماری یزد همیشه محل توجه بوده است. آمار سرقت در شهر یزد به شدت کم است و مردم این شهر تا چند سال پیش حتی نام موبایل قاپی را نشنیده بودند!

تبریز شهر بدون گدا

تبریز یکی از شهرهایی است که به امنیت مشهور است. یکی از نشانه های این امنیت این است که تبریز به شهر بدون گدا مشهور است، شهرتی که ریشه در فرهنگ مردم و وجود خیریه هایی با سابقه 70 ساله در این شهر دارد. به جز این تبریز شهر صنعت و صنعت گران است، یکی دیگر از عواملی که امنیت را افزایش می دهد همین است.

شیراز با مردم راضی از پلیس

یکی از نشانه های امنیت شیراز را می توان میزان رضایت مردم از عملکرد پلیس دانست. در سال 1396 استان فارس با 92 درصد بالاترین میزان احساس امنیت و رضایت مندی مردم از اقدامات پلیس را داشت. به جز این شیراز از نظر فضاهای شهری، بسیار مطلوب و انسان محور است. اگر به مطالب گردشگری علاقه دارید، هتل های مکعبی جهان را بخوانید.

تهران، مرکز بدون خواب

فرهنگی غنی که در شهر تهران حکم فرما است بیش از هر چیز باعث شده که این شهر تبدیل به شهری امن و مقصدی مناسب برای سفر کردن شود.

تهران مرکز ایران است و به لطف این مرکزی و شلوغی بیش از حد شهری است که شب هایی به نسبت بیدار و هوشیار و امنیتی قابل توجه دارد. اگر دوست دارید در شهر تهران خانه ای بخرید می توانید مطلب خرید خانه در تجریش تهران را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری بهترین شهربازی های تهران کجاست را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "امن ترین شهرهای ایران برای سفر کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امن ترین شهرهای ایران برای سفر کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید