انتخاب اصلح رئیس سازمان میراث فرهنگی حق قانونی رئیس جمهور است، نباید به برآورد های غیررسمی و جهت دار توجه کرد

به گزارش وبلاگ حرف دل، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به گمانی زنی های رسانه ای درباره ریاست این سازمان گفت: به عقیده من حدس های غیررسمی و جهت دار کمکی به انتخاب گزینه اصلاح نمی کند چراکه رئیس جمهور اشراف لازم را برای انتخاب فرد شایسته دارد.

انتخاب اصلح رئیس سازمان میراث فرهنگی حق قانونی رئیس جمهور است، نباید به برآورد های غیررسمی و جهت دار توجه کرد

مرتضی رحمانی موحد در حاشیه بازدید از نمایشگاه سفره ایرانی- فرهنگ گردشگری با رویکرد آئین های مذهبی و سفره های نذری در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ حرف دل در مشهدمقدس، به انتشار گزینه های متعدد برای سکان داری ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از معرفی سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اشاره نمود و گفت: نباید از یاد ببریم که این حق قانونی آقای رئیس جمهور است که معاونان خود را براساس شایستگی و توانمندی در حوزه های تخصصی انتخاب کند. به عقیده من حدس های غیررسمی و جهت دار کمکی به انتخاب گزینه اصلاح نمی کند چراکه آقای رئیس جمهور اشراف لازم را برای انتخاب فرد شایسته دارد. به هر ترتیب امیدواریم در این زمان به جامانده با این نگاه، سازمان بتواند کارهای در دست اقدام خود را نظیر تنظیم برنامه جامع گردشگری کشور به خاتمه برساند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید براینکه نباید به حدس ها توجه کرد چراکه آقای رئیس جمهور خود گزینه هایش را برای ریاست سازمان میراث فرهنگی بهتر می تواند آنالیز و انتخاب کند، اظهار داشت: تا به امروز با من در ارتباط با ریاست این سازمان صحبتی نشده است. به هرحال شخص رئیس جمهور تصمیم گیرنده است و بنده نباید وارد این حدس ها شوم، هر شخصی که آقای روحانی تشخیص دهد باید با دولت همکاری کند؛ باید صبر کرد و دید تا در هفته جاری چه اتفاقی می افتد.

رحمانی موحد در واکنش به پرسشی مبنی براینکه در صورت پیشنهاد از سوی رئیس جمهور برای ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چه خواهد نمود؟ گفت: از سه سال پیش ما گفتیم که نیامده ایم که برویم، آمده ایم که بمانیم و خدمت کنیم.

منبع: تسنیم

به "انتخاب اصلح رئیس سازمان میراث فرهنگی حق قانونی رئیس جمهور است، نباید به برآورد های غیررسمی و جهت دار توجه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب اصلح رئیس سازمان میراث فرهنگی حق قانونی رئیس جمهور است، نباید به برآورد های غیررسمی و جهت دار توجه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید