ایرنا: نفت مسجدسلیمان در ملاقات مقابل ملوان بازنده اعلام شد

به گزارش وبلاگ حرف دل، بعد از ملاقات تیم های نفت مسجدسلیمان و ملوان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال که با رجحان سه بر یک نفتی ها همراه شد و به علت اشتباهی که در استفاده از بازیکن محروم در تیم نفت این تیم شده بود، ملوانی ها به استفاده از علی کیانی فر معترض شدند.

ایرنا: نفت مسجدسلیمان در ملاقات مقابل ملوان بازنده اعلام شد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به علت استفاده از بازیکن محروم در ملاقات مقابل ملوان، از رقابت های جام حذفی فوتبال کنار گذاشته می شود.

به گزارش ایرنا، بعد از ملاقات تیم های نفت مسجدسلیمان و ملوان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال که با فزونی سه بر یک نفتی ها همراه شد و به علت اشتباهی که در استفاده از بازیکن محروم در تیم نفت این تیم شده بود، ملوانی ها به استفاده از علی کیانی فر معترض شدند.

بحث شکایت ملوانی ها از باشگاه نفت مسجدسلیمان به علی کیانی فر باز می شود، طبق شکایت ملوانی ها این بازیکن در فصل گذشته و زمانی که بازیکن استقلال خوزستان بوده در ملاقات دور سوم جام حذفی برابر خلیج فارس ماهشهر از زمین اخراج شده و طبق قانون می بایست در اولین ملاقات خود در جام حذفی محروم باشد اما با انتقال به نفت مسجد سلیمان این مساله رعایت نشده و بر همین اساس ملوانی ها خواهان پیگیری موضوع و احقاق حق خود شده اند.

بر اساس شنیده ها از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی امروز شنبه تشکیل جلسه داد و نفتی ها را بازنده اعلام نمود تا ملوان راهی دور بعدی شود.

این رای از سوی کمیته انضباطی برای ابلاغ به دبیرکل فدراسیون ارجاع شده تا پس از امضای راهنمایی الله ممبینی، رسمی شود.

منبع: عصر ایران

به "ایرنا: نفت مسجدسلیمان در ملاقات مقابل ملوان بازنده اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرنا: نفت مسجدسلیمان در ملاقات مقابل ملوان بازنده اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید