تنبیه شدن پرسپولیس در روزی که بازیکنان از خودگذشتگی نداشتند

به گزارش وبلاگ حرف دل، سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم در ملاقات با گل گهر خیلی زود و در همان نیمه اول تنبیه شد.

تنبیه شدن پرسپولیس در روزی که بازیکنان از خودگذشتگی نداشتند

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ حرف دل در مورد تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: پرسپولیس می توانست در نیمه اول چند گل دیگر به ثمر برساند که با بی دقتی بازیکنان موقعیت ها به هدر رفت. وقتی تیمی گل نمی زند، گل می خورد و پرسپولیس در همان نیمه اول و خیلی زود مقابل گل گهر تنبیه شد چون بازیکنان قدر فرصت ها را ندانستند.

وی ادامه داد: معمولاً در چنین بازی هایی که رقابت نزدیک است، موقعیت گل کم به وجود می آید و بازیکنان باید از معدود فرصت های گلزنی به برترین شکل استفاده نمایند. در نیمه اول پرسپولیس چند فرصت گلزنی را از دست داد و اگر بازیکنان قدر می دانستند 3 امتیاز را کسب می کردند. بازی در نیمه دوم افت کرد و هیچ کدام از دو تیم بازی خوبی به نمایش نگذاشتند، به همین دلیل است که می گویم پرسپولیس باید در نیمه اول که تقریباً سوار بر بازی بود کار را تمام می کرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس با انتقاد از حامد لک، عنوان نمود: لک اشتباه جبران ناپذیری را انجام داد که ممکن است در خاتمه لیگ همه افسوس این 2 امتیاز را بخورند. دروازه بان پرسپولیس روی صحنه گل گل گهر می توانست بهتر عمل کند ولی در جاگیری اشتباه داشت. مورد دیگری که در نحوه بازی سرخپوشان می بینیم، این است که بازیکنان پرسپولیس خیلی از خودگذشتگی ندارند و در جاهایی که می توانند با یک پاس و یا یک حرکت، سایر بازیکنان را در موقعیت بهتری قرار دهند، خودشان ضربه می زنند در صورتی که می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

درخشان در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در سیرجان دو امتیاز حساس را از دست داد، اظهار داشت: تا خاتمه لیگ بازی های زیادی به جای مانده و خیلی نباید به این دو امتیاز فکر کرد. قطعاً پرسپولیس در بازی های آینده این دو امتیاز را جبران می نماید و هنوز فرصت برای رسیدن به صدر جدول باقی است. از طرف دیگر استقلال هنوز بازی های سختی در پیش دارد و احتمال اینکه در بازی با گل گهر، سپاهان، فولاد و حتی دربی امتیاز از دست دهد، خیلی زیاد است. پرسپولیس باید روی مسابقات خودش تمرکز داشته باشد و تا خاتمه لیگ دست از رقابت برندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تنبیه شدن پرسپولیس در روزی که بازیکنان از خودگذشتگی نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبیه شدن پرسپولیس در روزی که بازیکنان از خودگذشتگی نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید