بارش یک متری برف در محور اسالم ، خلخال ، برف راه های روستایی ازنا را مسدود کرد

به گزارش وبلاگ حرف دل، مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به توقف بارش برف در محور اسالم - خلخال به ارتفاع یک متر، گفت: بارش برف در چهار شهرستان آستارا، رودبار، سیاهکل و انزلی ادامه دارد.

بارش یک متری برف در محور اسالم ، خلخال ، برف راه های روستایی ازنا را مسدود کرد

به گزارش ایسنا، غلامعلی نیک فهم، از بارش شدید برف در دو سیاهکل - دیلمان و رودبار - حشمت آباد اطلاع داد و اظهار کرد: حداکثر ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان به 45 سانتیمتر رسیده است.

وی با بیان اینکه حداکثر ارتفاع برف در محور رودبار - حشمت آباد نیز 15 سانتیمتر است، گفت: شاهد توقف بارش برف در محور اسالم - خلخال با حداکثر ارتفاع 100 سانتیمتر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بعلاوه از توقف برف در محور ماسال - گیلوان به ارتفاع 60 سانتیمتر اطلاع داد و اضافه نمود: بارش برف در محور های فومن - ماسوله (15 سانتیمتر) و شفت - امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق (10 سانتیمتر) و قوشه لانه - کلیشم (پنج سانتیمتر) نیز متوقف شده است.

نیک فهم با اشاره به بارش خفیف برف در محور های پونل - خلخال، رودسر - لات محله، شوک - ملکوت، بلوردکان - خصیب دشت و بهارستان - آقچای، توضیح داد: ارتفاع برف در این محور ها بین 10 تا 45 سانتیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه الماس به 100 سانتیمتر رسیده و بارش متوقف شده است، گفت: شاهد توقف بارش برف در گردنه حیران به ارتفاع 60 سانت نیز هستیم، اما در گردنه کوهین محور رشت - قزوین بارش خفیف برف به ارتفاع 10 سانت داریم.

مدیرکل راهداری گیلان از بارش برف در محور های مواصلاتی شهرستان های رودبار، سیاهکل، انزلی و آستارا اطلاع داد و متذکر شد: در سایر محور های مواصلاتی گیلان باران می بارد، اما کلیه راه های اصلی و فرعی بازگشایی شده و از صبح امروز پاکسازی راه های روستایی را شروع نموده ایم.

وی با بیان اینکه فقط محور پونل - خلخال به علت وقوع کولاک و احتمال ریزش بهمن مسدود است، تاکید نمود: رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

فرماندار: برف راه های روستایی ازنا را مسدود کرد

محمدرضا فتاحی فرماندار ازنا در جمع وبلاگ حرف دل اظهار کرد: از 93 روستای شهرستان ازنا تقریبا راه های دسترسی به 80 درصد از آن ها بسته است.

وی اعلام کرد: از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرستان ازنا بودیم و هم اکنون بعضی از راه های روستایی و مواصلاتی مسدود است که عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیر ها هستند.

فرماندار ازنا با اشاره به اینکه هم اکنون عوامل راهداری مشغول بازگشایی راه ازنا-اراک هستند، اظهارکرد: تردد در راه های اصلی شهرستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است بنابراین توصیه می کنیم مردم از سفر های غیرضروری خودداری نمایند.

فاتحی مطرح نمود: بارش ها تا ظهر همچنان ادامه دارد و و پیش بینی می گردد بیش از 25 سانتی متر بارش برف داشته باشیم.

منبع: فرارو

به "بارش یک متری برف در محور اسالم ، خلخال ، برف راه های روستایی ازنا را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش یک متری برف در محور اسالم ، خلخال ، برف راه های روستایی ازنا را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید