بازی نو ناروتو برترین بخش های سری را کنار هم می آورد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ حرف دل، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از آخرین نسخه از سری بازی های محبوب Naruto Ultimate Ninja Storm رونمایی نموده است.

بازی نو ناروتو برترین بخش های سری را کنار هم می آورد؛ تریلر آن را دیدن کنید

نزدیک به شش سال از انتشار Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 و بسته الحاقی آن یعنی Road to Boruto می گذرد. از بسیاری جهات، این بازی برای سری موفقیت آمیز بود. استودیوی CyberConnect2 از این موفقیت استفاده کرد و پس از آن روی پروژه های دیگر نظیر دیمون اسلیر، دراگون بال و غیره کار کرد. با این حال بازگشت به ناروتو به خصوص با موفقیت انیمه و مانگای بوروتو همواره اجتناب ناپذیر به نظر می رسید.

این بازی تازه که با نام Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections معرفی شده است، نه تنها با الهام از چهار نسخه اخیر آلتیمیت نینجا استورم ساخته شده، بلکه به المان های تازه و هیجان انگیزی توسعه می یابد و این مجموعه را به سمتی تازه سوق خواهد داد. این بازی در سال 2023 به مناسبت بیستمین سالگرد ناروتو منتشر خواهد شد. اولین نکته در خصوص بازی، حضور تمامی 124 نینجا از بازی Ultimate Ninja Storm 4، در کنار صحنه های ویرایش شده از هر چهار حالت داستانی قبلی بازی های سری است. در واقع برای اولین بار در یک بازی، صحنه های منتخب از دوران کودکی ناروتو تا آخرین نبرد او با ساسوکه را مشاهده خواهید کرد.

در این میان مبارزان تازهی به بازی اضافه خواهند شد که شخصیت های Ashura Otsutsuki و Indra Otsutsuki اولین مواردی هستند که تایید شده اند. بعلاوه یک داستان اوریجینال نیز در دسترس خواهد بود که حتی برای هواداران مانگا و انیمه های ناروتو و بوروتو تازه است. از طرفی در حالی که گیم پلی بازی بر اساس گیم پل Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 ساخته می گردد، از جنبه هایی به روزرسانی خواهد شد تا دارای جلوه های بصری تازه و نرخ فریم 60 روی کنسول های نسل نهم و رایانه های شخصی باشد.

در نهایت بعضی از هواداران ناروتو ممکن است ناامید شوند که این نسخه لزوما دنباله ای کامل برای مجموعه Ultimate Ninja Storm نیست. با این حال، به نظر می رسد که استودیوی CyberConnect2 تمام کوشش خود را خواهد نمود که این نسخه خاص را به مناسبت بیستمین سالگرد ناروتو به برترین شکل ممکن به دست بازیکنان برساند.

بازی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections در امسال میلادی برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

20,200,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,259,920

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نو ناروتو برترین بخش های سری را کنار هم می آورد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو ناروتو برترین بخش های سری را کنار هم می آورد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید