توالت هوشمند ویژه بچه ها شیائومی!

به گزارش وبلاگ حرف دل، توالت های هوشمند همواره محدود به بزرگسالان بوده است، اخیرا یک توالت هوشمند برای بچه ها در چین راه اندازی شده است. این محصول با نام توالت هوشمند بچه ها Ukideer Wonder Whale U1 شناخته می گردد و دارای قیمت سرمایه گذاری جمعی 599 یوان (94 دلار) است و در نهایت با قیمت 999 یوان (157 دلار) به فروش خواهد رسید.

توالت هوشمند ویژه بچه ها شیائومی!

به گزارش وبلاگ حرف دل، توالت هوشمند بچه ها Ukideer Wonder Whale برای بچه ها 0 تا 6 سال مناسب است. این محصول دارای عملکرد آب بندی و تخلیه پوشک و مدفوع کودک با استفاده از یک دکمه است که والدین را از استرس برخورد با مدفوع یا تخلیه لگن کودک نجات می دهد.

این توالت هوشمند دارای جعبه بسته بندی می باشد که 7 متر طول دارد و 40 تا 45 بار قابل استفاده است و از سیستم مکش هوشمند هوا و تعویض کیسه استفاده می نماید. بعلاوه دارای یک وسیله تعاملی داخلی سرگرم کننده است که در 2 ثانیه باز می گردد. برای جلوگیری از بازی بیش از حد بچه ها، لمس تصادفی حیوانات خانگی و بعلاوه صرفه جویی در مصرف باتری، یک سوئیچ قفل کودک مستقل در پشت این محصول تعبیه شده است. باتری لیتیومی داخلی این محصول می تواند با یک بار شارژ بیش از 60 بار استفاده گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "توالت هوشمند ویژه بچه ها شیائومی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توالت هوشمند ویژه بچه ها شیائومی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید