5 چیز که دوست داریم در محصولات 2023 سامسونگ ببینیم

به گزارش وبلاگ حرف دل، سامسونگ در سال 2021 محصولات پیروزی را راهی بازار کرد و گوشی های پرچم دار سری گلکسی S22 پیروز شدند فروش قابل توجهی داشته باشند. بعلاوه در این میان باید به گوشی های تاشوی این شرکت هم اشاره کنیم که رشد فروش آن ها کماکان ادامه دارد. اما در سال 2023 از محصولات سامسونگ چه انتظاراتی داریم؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

5 چیز که دوست داریم در محصولات 2023 سامسونگ ببینیم

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

7,665,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G SM-A736B/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

14,999,000

تومان

خرید گوشی های سامسونگ از وبلاگ حرف دل

مشاهده همه

مجذوب کنندهیت بیشتر گوشی های تاشو

گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 اگرچه گوشی های تاشو موفقی هستند، اما به طور کلی تفاوت چندان زیادی با نسل قبلی خود ندارند. به همین دلیل اگر سامسونگ می خواهد در سال 2023 روند رشد فروش گوشی های تاشو خود را حفظ کند، باید به فکر افزایش مجذوب کنندهیت آن ها باشد. برای این کار می تواند چین خوردگی نمایشگر را کاهش دهد، دوام نمایشگر را بالا ببرد و از دوربین های بهتری استفاده کند.

بعلاوه اگر گلکسی زد فولد 5 با جایگاه مخصوص قلم S Pen راهی بازار شود، مجذوب کنندهیت این گوشی به طور قابل توجهی بیشتر می شود. با توجه به اینکه در سال 2023 شرکت هایی مانند آنر و اوپو بالاخره گوشی های تاشو خود را راهی بازار جهانی می نمایند، سامسونگ چاره ای جز ارائه ویژگی های مجذوب کننده برای عقب نماندن از این رقابت ندارد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite ظرفیت 32 گیگابایت

4,520,000

تومان

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

9,150,000

تومان

خرید تبلت های سامسونگ از وبلاگ حرف دل

مشاهده همه

عرضه گلکسی واچ FE

ساعت های سری گلکسی واچ 5 در کل گجت های مجذوب کنندهی هستند که البته نسبت به نسل قبلی با تغییرات زیادی روبرو نشده اند. اما در این میان، وقت آن رسیده که سامسونگ مدل گلکسی واچ FE را با قیمت پایین تر و امکانات مجذوب کننده به دست کاربران برساند. با این کار سامسونگ می تواند در برابر ساعت های ارزان و مدل هایی مانند اپل واچ SE عرض اندام کند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm بند سیلیکونی

4,815,000

تومان

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

6,990,000

تومان

خرید ساعت های سامسونگ از وبلاگ حرف دل

مشاهده همه

معرفی گلکسی S23 FE

سامسونگ در سال 2022 از گوشی گلکسی S22 FE رونمایی نکرد که خبر بدی برای هواداران این سری گوشی ها بود. با این حال، امیدواریم سامسونگ این خانواده را به طور کامل رها نکرده باشد و در سال 2023 با گلکسی S23 FE روبرو شویم. البته این مدل از نظر قیمت و ویژگی های مختلف باید تمایزهای قابل توجهی با سری گلکسی S23 داشته باشد تا همان مسائل S21 FE برای این گوشی تکرار نشود.

طبیعتا سامسونگ برای پایین آوردن هزینه ساخت این گوشی می تواند از بدنه پلاستیکی و دوربین های نسبتا ضعیف تر استفاده کند ولی در این میان ویژگی هایی مانند قدرت سخت افزاری بالا، دوربین های انعطاف پذیر و مقاومت در برابر نفوذ آب اهمیت زیادی دارند.

کنار گذاشتن ویژگی های انحصاری

سامسونگ هر ساله گجت های متنوعی را راهی بازار می نماید؛ از ساعت های هوشمند گرفته تا هدفون های بی سیم. در این میان، شاهد یک ترند نگران نماینده در بین محصولات سامسونگ هستیم که این شرکت در سال 2023 باید این روند را متوقف کند؛ به طور معین در خصوص ارائه ویژگی های انحصاری این گجت ها برای گوشی های سامسونگ صحبت می کنیم.

به عنوان مثال، برای استفاده از بعضی قابلیت های گلکسی بادز 2 پرو باید آن را به یک گوشی سامسونگ وصل کنید. بعلاوه قابلیت های مهم گلکسی واچ 5 یعنی ECG و سنجش فشار خون صرفا با استفاده از گوشی سامسونگ امکان پذیر می شود. چنین رویکردی اصلا منطقی نیست و سامسونگ باید هرچه زودتر این محدودیت ها را کنار بگذارد.

فعال سازی قابلیت آپدیت بی وقفه

آپدیت بی وقفه از جمله قابلیت های مفیدی است که سامسونگ هنوز آن را برای گوشی های خود ارائه نکرده است. به زبان ساده، گوشی های دارای این قابلیت می توانند آپدیت های تازه را در پس زمینه نصب نمایند و سپس با یک ریستارت ساده، از آپدیت تازه بهره مند می شوید. این در حالی است که سامسونگ برای گوشی های خود همچنان از روش قدیمی آپدیت استفاده می نماید که این یعنی ممکن است برای 10 تا 20 دقیقه امکان استفاده از گوشی خود را از دست بدهید.

لازم به ذکر است این روش تازه، بخشی از حافظه داخلی را اشغال می نماید و ظاهرا علت اصلی سامسونگ و سایر شرکت ها برای عدم ارائه این معینه، به همین موضوع برمی شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

7,665,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G SM-A736B/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

14,999,000

تومان

خرید گوشی های سامسونگ از وبلاگ حرف دل

مشاهده همه

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "5 چیز که دوست داریم در محصولات 2023 سامسونگ ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 چیز که دوست داریم در محصولات 2023 سامسونگ ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید