معرفی برترین رستوران های مسکو

به گزارش وبلاگ حرف دل، برترین رستوران های مسکو

مسکو پرجمعیت ترین و مرکز کشور روسیه است که نام آن هر مسافری و گردشگری را به یاد آثار معماری باشکوه آن مثل میدان سرخ، کاخ کرملین، ایستگاه مترو، تالار نمایش بولشوی، پارک گورکی، کلیسای سنت باسیل و … می اندازد. در سفر به مسکو علاوه بر تماشا مکان های معروف آن، لذت چشیدن طعم غذاهایش که ترکیبی از غذاهای محلی و بین المللی است را نباید از دست داد. مسکو رستوران های معروف و فوق العاده ای دارد که انواع غذاهای اصیل روسی، اروپا، خاورمیانه و مرکز آسیا را در محیطی با طراحی مجذوب نماینده برای مهمانان خود سرو می نمایند که تعدادی از آنها گران قیمت و تعدادی دیگر مقرون به صرفه قیمت هستند. در ادامه برای آشنایی با برترین رستوران های مسکو با خبرنگاران همراه شوید.

معرفی برترین رستوران های مسکو

رستوران لافا لافا (Laffa Laffa)، یک رستوران غذاهای خیابانی خاورمیانه ای در مرکز شهر مسکو است. غذاهای پرطرفدار و مخصوص رستوران لافا لافا که لذت چشیدن طعم آنها را نباید از دست داد مثل نان لافای خاورمیانه ای، هوموس، بابا غنوش و فلافل به وسیله یک سرآشپز حرفه ای خاورمیانه ای و بر روی ذغال کبابی و برای مهمانان رستوران سرو میشوند.

گارانتی خرید بلیط مقرون به صرفه مسکو

کافه رستوران پوشکین

کافه رستوران پوشکین (cafe pushkin) یکی از برترین رستوران های مسکو است. این رستوران سال 1999 در یک عمارت به سبک باروک در بلوار تورسکوی افتتاح شد و نام آن از پوشکین؛ شاعر و نویسنده مشهور روسی گرفته شده است. رستوران پوشکین از چندین اتاق دارد که تمام آنها با وسایل و مبلمان قدیمی طراحی و دیزاین شده اند. پوشکین علاوه بر این اتاق ها؛ کتابخانه، تراس تابستانی، داروخانه، گلخانه و اتاق شومینه نیز دارد.

هرچند غذاهای رستوران پوشکین از قیمت های بالایی برخور دارند اما به علت کیفیت غذاها، سرو انواع غذاهای محلی و اصیل روسی، غذاهای بین المللی، انواع نوشیدنی و دسر که به وسیله سرآشپز آندره ماخوف طبخ میشوند، همراه با موسیقی زنده به یکی از محبوب ترین رستوران ها و جاذبه های مسکو تبدیل شده است.

کافه فستیوال نوُی

کافه فستیوال نوی (Cafe Festivalnoye) در مرکز خرید اصلی و معروف مسکو؛ GUM قرار گرفته است. رستوران فستیوال نوی انواع پنکیک روسی، سیب زمینی، بیکن، میگو یا خاویار قرمز، ماهی قزل آلا، تنوعی از نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسر را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه سرو می نماید. بعلاوه برای امتحان غذاهای چینی می توان به پاویون چین رفته و یا از طعم لذیذ پیتزاهای ایتالیایی در پاویون ایتالیایی لذت برد.

رزرو هتل مسکو با برترین قیمت

رستوران دکتر ژیواگو

رستوران دکتر ژیواگو (Grand Cafe Dr. Jhivago) در طبقه اول هتل نشنال مسکو قرار گرفته است و مشرف به کاخ کرملین است. فضای داخلی رستوران دکتر ژیواگو با سقفی کاشی کاری شده، نقاشی هایی از نقاشان معروف روسی، گیاهان و گل های طبیعی، لوستری شبیه به ستاره کرملین و فقط با وسایل روسی طراحی و دیزاین شده است. سرآشپز رستوران دکتر ژیواگو با منویی از غذاهای فقط روسی که شامل سالاد الویه با گوشت مرغ، سوپ سولیانکا با گوشت، ماهی با خامه ترش، انواع نوشیدنی و دسر از مهمانان رستوران خود پذیرایی می نماید.

برترین هتل های لوکس مسکو ؛ شهر میلیاردرهای دنیا

راهنمای سفر به مسکو - جام دنیای 2018 روسیه

کلیسای سنت باسیل در قلب مسکو

سفر روسیه- رعایت چه نکاتی لازم است؟

منبع: فلای تودی

به "معرفی برترین رستوران های مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین رستوران های مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید