ثبت نام آنلاین روز خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد

به گزارش وبلاگ حرف دل، نمایشگاه خودروی تهران (اتواکسپو تهران) روز دوشنبه 9 بهمن 1402 را به عنوان روز اختصاصی خبرنگاران در نظر گرفته است.

ثبت نام آنلاین روز خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد

وبلاگ حرف دل - بر اساس اعلام برگزار کننده نمایشگاه خودرو تهران اصحاب رسانه برای حضور در روز ویژه وبلاگ حرف دل نمایشگاه خودروی تهران می توانند از سوم بهمن ساعت 8 صبح تا هفتم بهمن ماه برای ثبت نام آنلاین اقدام کنند.

راه ثبت نام

فعالان حوزه مطبوعات، رسانه های عمومی و تخصصی، وبلاگ حرف دل، فعالان رسانه ای و مجازی می توانند با مراجعه به سایت رسمی نمایشگاه به آدرس: TehranAutoExpo.ir برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده و در روز ویژه وبلاگ حرف دل (Press Day) حضور پیدا کنند تا از نزدیک شاهد رونمایی جدیدترین خودروهای داخلی و خارجی باشند.

این روز فرصت مناسبی برای پوشش خبری یکی از مهمترین رویدادهای صنعت خودروی کشور است و فعالان حوزه رسانه می توانند از فضای فراهم شده که برای اولین بار است جهت پوشش هرچه بهتر این مراسم استفاده کنند.

در این نمایشگاه شرکت ها و مجموعه های مختلفی از جمله تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و تجهیزات خودرو، خدمات خودرو، فناوری و نوآوری خودرو، صنایع وابسته خودرو، سازمان های و ارگان های دولتی، اتحادیه ها و انجمن های تخصصی، رسانه ها و نشریات تخصصی خودرو حضور خواهند داشت.

گفتنی است متقاضیان جهت دریافت مجوز حضور در روز press day، پس از ثبت نام اولیه و بررسی صلاحیت و احراز هویت، پیامک تاییده دریافت خواهند کرد و پس از آن کارت شناسایی دیجیتال برای ایشان ارسال خواهد شد که همراه داشتن آن در روز مراسم الزامی است

همچنین برای دریافت کارت شناسایی فیزیکی می بایست به ستاد برگزاری نمایشگاه اتو اکسپو تهران واقع در محل نمایشگاه شهر آفتاب در روز نهم بهمن مراجعه کنند.

گفتنی است نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ 10 الی 15 بهمن ماه در شهر آفتاب برگزار می شود و در این تاریخ عموم مردم می توانند شرکت کنند.

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، از طریق کانون ایران نوین برگزار می شود.

منبع: بیت ران

به "ثبت نام آنلاین روز خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آنلاین روز خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید