جدایی ستاره پرسپولیس بعد از دربی ، فصل برای یک بازیکن با تصمیم مهم یحیی به خاتمه رسید!

به گزارش وبلاگ حرف دل، مهاجم خارجی پرسپولیس شناس چندانی برای بازی کردن تا سرانجام فصل هم ندارد.

جدایی ستاره پرسپولیس بعد از دربی ، فصل برای یک بازیکن با تصمیم مهم یحیی به خاتمه رسید!

به گزارش وبلاگ حرف دل آنلاین، دربی صدم مرکز در حالی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران همراه بود که شیخ دیاباته یکی از مهاجمان خارجی این تیم حتی جایی در ترکیب 18 نفره هم نداشت.

دیاباته با وجود تجربه پوشیدن پیراهن استقلال نتوانست این بار در دربی تهران بازی کند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس علت عدم حضور دیاباته را مصدومیت و عدم آمادگی این مهاجم عنوان نمود.

دیاباته که ابتدای فصل جاری برای تقویت خط حمله این تیم جذب شده بود کمترین مقدار دقایق حضور در میدان را داشته است و بیشترین روزهای آسیب دیدگی را در این تیم پشت سر گذاشته است.

عبور پرسپولیس از سد استقلال و حاشیه اطمینانی که در این تیم برای ادامه رقابت در مسیر قهرمانی لیگ برتر ایجاد ده است کادر فنی پرسپولیس را در انتخاب بازیکنان مورد احتیاج در سه ملاقات به جامانده شجاع تر نموده است و احتمال اینکه دیاباته در سه بازی به جامانده در لیگ بازی نکند وجود دارد.

بعلاوه گل محمدی دیگر علاقه ای هم به ایجاد تغییر در ترکیب پرسپولیس ندارد تا دیاباته آخرین روزهای خود را در جمع سرخپوشان مرکز پشت سر بگذارد. این بازیکن با سرانجام یافتن فصل جاری مسابقات لیگ برتر پرسپولیس را ترک می نماید تا تیم جدیدی را پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدایی ستاره پرسپولیس بعد از دربی ، فصل برای یک بازیکن با تصمیم مهم یحیی به خاتمه رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی ستاره پرسپولیس بعد از دربی ، فصل برای یک بازیکن با تصمیم مهم یحیی به خاتمه رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید