خبرنگاران تساوی بدون گل فولاد برابر النصر عربستان در نیمه نخست

به گزارش وبلاگ حرف دل، تهران- خبرنگاران- ملاقات تیم های فولاد خوزستان و النصر عربستان در نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

خبرنگاران تساوی بدون گل فولاد برابر النصر عربستان در نیمه نخست

به گزارش وبلاگ حرف دل، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امشب (سه شنبه) از ساعت 22:30 در استادیوم مرسول پارک شهر ریاض برابر تیم النصر عربستان صف آرایی کرد که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با این ترکیب به مصاف النصر رفت:

محسن فروزان، مهران موسوی، عارف آقاسی، صابر حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ترکیب منتخب مندس نیز به توضیح زیر است:

ولید عبدالله، عبدالله مادو، سلطان الغنام، عبدالله العمری، علی لاجامی، علی حسن، پتروس، سامی النجعی، عبدالفتاح عسیری، نورالدین امراباط و عبدالرزاق حمدالله.

تیم النصر در حالی به مصاف فولاد رفته که 9 عضو خود را به دلیل کرونا از دست داده و بردلی جونز دروازه بان استرالیایی اصلی ترین غایب این تیم است.

در دقیقه 3 یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای النصر به دست آمد که ضربه عبدالرزاق حمدالله با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 6 با ارسال یک پرتاب بلند به روی دروازه با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که ولید عبدالله سنگربان النصر این توپ را مهار کرد.

در دقیقه 23 حرکت خوب سلطان الغنام از سمت راست و ارسال این بازیکن به روی دروازه با خروج اشتباه محسن فروزان همراه بود. توپ از دست سنگربان فولادی ها خارج شد و عبدالرزاق حمدالله در دهانه دروازه پیروز به زدن توپ نشد و خط دفاع فولادی ها با سراسیمگی توپ را دور کرد.

دقیقه 30، ضربه پای چپ عبدالفتاح عسیری از پشت محوطه جریمه را محسن فروزان با یک دست راهی کرنر کرد. در دقیقه 43 پاس خوب علی لاجمی به عبدالرزاق حمدالله رسید و پاس در عرض این بازیکن در شرایطی بسیار خوب به نورالدین امراباط رسید که شوت این بازیکن پس از تکل بسیار خوب مهران موسوی تغییر جهت داد و وحید حیدریه نیز این توپ را دور کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در دیگر ملاقات همزمان این گروه و در پایان نیمه اول تیم السد توانسته با سه گل الوحدات اردن را شکست دهد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تساوی بدون گل فولاد برابر النصر عربستان در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تساوی بدون گل فولاد برابر النصر عربستان در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید