عربستان مربی بزرگی مثل زیدان و آنچلوتی می خواهد!

به گزارش وبلاگ حرف دل، فدراسیون فوتبال عربستان شب گذشته رسماً موافقت خود با فسخ قرارداد هروه رنار، سرمربی تیم ملی این کشور را بیان کرد. فؤاد انور در گفت وگویی با برنامه المنتصف در شبکه الأخباریه عربستان گفت: جدایی رنار عجیب بود؛ به خصوص که او قراردادش را تا سال 2027 تمدید نموده بود.

عربستان مربی بزرگی مثل زیدان و آنچلوتی می خواهد!

وی اضافه نمود: فکر نمی کنم جدایی او برای حضور در تیم ملی زنان فرانسه باشد. این موضوع برای من قانع کننده نیست و قطعاً چیز های دیگری هم باعث این امر شده است.

ستاره سابق فوتبال عربستان سپس به انتقاد از رنار پرداخت و گفت: رنار هیچ چیز بزرگی به تیم ملی عربستان اضافه نکرد و هیچ نکته مثبتی جز پیروزی در بازی با آرژانتین در جام جهانی 2022 برای این مربی وجود ندارد.

انور ادامه داد: این صحبت ها یک انتقاد شدید به رنار پس از جدایی او نیست؛ بلکه آمار و ارقام است. تیم ملی عربستان با رنار در رده بندی فیفا پیشرفت کرد و او در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 اثرگذار بود؛ اما این همان کاری است که مارویک هم قبل از جام جهانی 2018 انجام داد.

وی اضافه نمود: من فقط به جام جهانی و جام ملت های آسیا اهمیت می دهم که دو تورنمنت بزرگ جهانی هستند؛ که در این مسابقات هم چیز بزرگ و متفاوتی به تیم اضافه نشد و اشتباهات از همان زمان وجود داشته است. با مارویک و حتی با رنار، به خصوص در دفاع، هیچ اصلاحی در مسیر تیم ایجاد نشد؛ اگرچه او مربی ای است که بیشتر از همه با تیم ادامه داده است.

انور درباره علت جدایی رنار مطرح نمود: شاید توافقاتی بین رنار و فدراسیون فوتبال عربستان اجرا شده که محقق نشده و بنابراین او تصمیم به جدایی گرفت.

او در ادامه گفت: از تماشای بازی محبت آمیز تیم ملی عربستان مقابل بولیوی حوصله ام سر رفته بود و ما مستحق باخت بودیم. به هر حال، ما در پی عزاداری نیستیم و می توانیم فردی را بیاوریم که خیلی بهتر از رنار باشد.

فؤاد انور در خاتمه گفت: تیم ملی عربستان به یک مربی بزرگ و در سطح بالایی مانند زیدان و آنچلوتی احتیاج دارد. همان طورکه ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو را به لیگ می آوریم، باید یک مربی بزرگ هم برای سبزپوشان جذب کنیم.

منبع: فرارو

به "عربستان مربی بزرگی مثل زیدان و آنچلوتی می خواهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان مربی بزرگی مثل زیدان و آنچلوتی می خواهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید