دستگیری لیدرهای آشوب در پارس جنوبی

به گزارش وبلاگ حرف دل، پورات از دستگیری لیدرهای آشوب در پارس جنوبی اطلاع داد و گفت: شرایط استان بوشهر آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

دستگیری لیدرهای آشوب در پارس جنوبی

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر گفت: مردم همواره در صحنه بوشهر در پاسخ به دسیسه دشمنان حضوری بزرگ داشتند که شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: در جریان اغتشاشات اخیر خدمات نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، دستگاه های اجرایی در استان بوشهر شایسته قدردانی و درخور تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر توضیح داد: مردم و نیروهای مختلف امنیتی و انتظامی در دفاع از انقلاب، ولایت، ارزش ها و حریم نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی نمایند و اهداف دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

دستگیری آشوبگران در پارس جنوبی

وی ادامه داد: فتنه و آشوب اخیر برای صدمه به امنیت و آرامش استان طراحی شده بود که با حضور به موقع مردم توطئه و ترفندهای دشمنان خنثی شد.

پورات با اشاره به تجمع مسالمت آمیز در حوزه پارس جنوبی گفت: در این تجمع مسالمت آمیز عده ای آشوبگر وارد ماجرا شدند که با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی لیدرهای اصلی شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه های مختلف اجازه عرض اندام به دشمنان نمی دهند، اضافه کرد: با کوشش نیروهای امنیتی و انتظامی و دستگاه های اجرایی اکنون شرایط استان بوشهر مطلوب، آرام و مشکل خاصی وجود ندارد.

وبلاگ حرف دل بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دستگیری لیدرهای آشوب در پارس جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری لیدرهای آشوب در پارس جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید