اخبار سیاسی

اخطار جدی به سایت های فروش خدمات سفر

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری تاکید نمود: با گران فروشی سایت های اینترنتی بدون اغماض برخورد می گردد.

26 اسفند 1402

تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما و قطار و اتوبوس نداریم

ایرنا/ براساس سخنان وزیر راه و شهرسازی کشور، تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما و قطار و اتوبوس نداریم.

23 اسفند 1402

بازی های المپیک در موزه لوور

موزه لوور در آستانه برگزاری بازی های المپیک در فرانسه، میزبان نمایشگاهی با موضوع تاریخچه بازی های المپیک خواهد بود.

16 اسفند 1402

مصیبت های تکراری سیستان از سیلی به سیل دیگر

از هفتم اسفند بارندگی هایی در جنوب و شرق کشور آغاز شد تا در روستاها و شهرهای استان سیستان و بلوچستان سیل جاری شود، سیلی که سبب ساز محاصره برخی روستاها شده است. سیل در سیستان داستان تازه ای نیست. تابستان و زمستان بر این مردمان نجیب و زندگیشان می تازد اما...

15 اسفند 1402

تعرفه گاز هتل ها و تأسیسات گردشگری معین شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز بودجه سال آینده، تعرفه گاز مصرفی تأسیسات گردشگری، صنایع دستی، آب درمانی ها و هتل ها را تعیین کردند.

13 بهمن 1402

بلیتهای نمایشگاه شکوه ایران باستان تا دو هفته آینده پیش فروش شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بلیتهای نمایشگاه شکوه ایران باستان تا دو هفته آینده پیش فروش شد.

24 دی 1402

افتتاح بزرگ ترین آزادراه کشور در دو هفته دیگر ، زمان افتتاح متروی پرند اعلام شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: متروی شهر تازه پرند در دو هفته آینده با حضور رییس جمهور افتتاح می گردد. 4000 مسکن مهر به جامانده این شهر تقدیم متقاضیانی که حدود 12 سال منتظر مانده بودند خواهد شد.

30 شهریور 1402

کتابخانه مرکزی خرم آباد به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، کتابخانه مرکزی خرم آباد که 22 سال قبل کلنگ آن به زمین زده شده بود روز آدینه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، استاندار لرستان، در خرم آباد به بهره برداری رسید.

10 شهریور 1402

جدیدترین قیمت گوشت گوسفندی در بازار ، هر کیلو دام سبک زنده چند شد؟

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با فراهم شدن زیرساخت های لازم در راستای جبران کاهش جمعیت دام مولد، پتانسیل تامین 100 درصدی گوشت قرمز در داخل وجود دارد.

8 شهریور 1402

چمدان و مسافر، هر دوی روی ترازوی

وزن کردن چمدان ها پیش از پرواز امری عادی و جهانی است، اما شرکت هواپیمایی کره جنوبی، در اقدامی عجیب، به زودی مسافرانش را هم پیش از پرواز وزن خواهد نمود.

3 شهریور 1402

مرگ سریالی تالاب ها

وقتی اخبار مختلف در ایران را از دریچه رسانه های داخلی دنبال می کنیم با شرایط اسفباری در زمینه محیط زیست و به ویژه مدیریت منابع آبی روبرو می شویم. در این میان اخبار مرگ دریاچه و تالاب های ایرانی هم بسیاری را نگران می نماید. شرایط وخیم دریاچه ارومیه در حال...

1 شهریور 1402

پست توئیتری امیرعبداللهیان در سالگرد کودتای 28 مرداد

وزیر خارجه کشورمان نفوذ، کودتا، تحریم مالی، جنگ سخت و نرم را ابزار نظام سلطه برای سرکوب اراده کشورهای مستقل دانست.

29 مرداد 1402

خبر خوش به کارگران ؛ 1300 واحد مسکن کارگری آماده بهره برداری شد

بر اساس اعلام معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 1300 واحد مسکونی در قالب تعاونی های نهضت ملی مسکن آماده بهره برداری شده است.

24 مرداد 1402

قیصریه اینترنت و دستمال مجازی

هم میهن نوشت: هنگامی که از اینترنت سخن می گوییم، فکر مسئولین کشور فوری به شبکه های اجتماعی می رود؛ آن هم بخش های سیاسی این شبکه ها. درحالی که اینترنت فراتر از این است و به یکی از مهمترین زیرساخت های اقتصاد و جامعه تبدیل شده است. در کنار آب، انرژی، برق، راه...

17 مرداد 1402

شارژ 120 هزار تومانی یارانه ها ، افزایش مبلغ یارانه به 520 هزار تومان ، اعتبار 120 هزار تومانی از 10 مرداد در حساب مشمولان است

معاون وزیر کار و رفاه از شروع مرحله نو طرح کالا برگ الکترونیک و افزایش 120 هزار تومانی اعتبار یارانه (520 هزار تومان) سه دهک اول درآمدی اطلاع داد و گفت: این اعتبار 120 هزار تومانی از دهم مرداد در حساب این دسته از مشمولان وجود دارد.

12 مرداد 1402

عنوان کتاب نمایش معنا متواضعانه است، جایگاه فرهنگی ایران در تاریخ اندیشه دنیا محصول کوشش ادیبان است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، مزدا مرادعباسی در این نشست که عصر یکشنبه، 11 تیر ماه در کافه لید برگزار گردید، گفت: عنوان کتاب نمایش معنا بسیار متواضعانه انتخاب شده و محتوای کتاب، فراتر از آن است. آنالیز تحلیلی شیوه اقتباس نمایشی وفادارانه از داستان های...

12 تیر 1402

زمان صدور برگه راهنمایی تحصیلی نهمی ها اعلام شد ، شروع مشاوره نفر به نفر از 15 تیرماه ، اولویت راهنمایی تحصیلی سال جاری به سمت این دو رشته است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درخصوص صدور برگه راهنمایی تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، ارائه مشاوره انتخاب رشته به دانش آموزان و ثبت نام آنها در پایه دهم شرح داد.

11 تیر 1402

برگزاری نمایشگاه الکامپ 2023 تمدید شد

به گزارش خبرنگاران دکتر محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در یکی از پیغام رسان های بومی گفت: بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ تا پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 14 تمدید شد.

6 تیر 1402

استادان دانشگاه تهران درباره یکاترینا سخن می گویند

به گزارش خبرنگاران، نشست نقد و آنالیز یکاترینا که روایتی است از تنها وزیر زن در دوره جماهیر شوروی برگزار می گردد.

21 خرداد 1402

نسخه تازه اندروید سلامت باتری موبایل را به کاربران نشان می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، به نظر می رسد اندروید14 قابلیت API مدیریت باتری را به جدیدترین نسخه خود افزوده است. به این ترتیب کاربران می توانند سلامت باتری موبایل خود را کنترل نمایند. این قابلیت بعلاوه چند ویژگی کاربردی دیگر را فراهم می نماید.

17 خرداد 1402
تعداد: (224)