افزایش بی ضابطه نرخ بلیط هواپیما به هیچ عنوان قابل قبول نیست

به گزارش وبلاگ حرف دل، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان هواپیمایی باید با دقت به عملکرد شرکت های هواپیمایی نظارت کند.

افزایش بی ضابطه نرخ بلیط هواپیما به هیچ عنوان قابل قبول نیست

عبدالجلال ایری با اشاره به گرانی بلیط پرواز های داخلی گفت: علی رغم اینکه کمیسیون عمران مجلس بار ها و بار ها با وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور در مورد ساماندهی نرخ بلیط هواپیما جلسه برگزار نموده کماکان شاهد افزایش بی ضابطه قیمت ها هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی و عدم ثبات در نرخ بلیط هواپیما موجب نارضایتی مردم شده است، اضافه کرد: شرایط ناوگان هوایی کشور در شرایط نامطلوبی قرار داشته و اینکه هزینه نگهداری هواپیما ها به علت نوسانات مالی افزایش پیدا نموده قابل درک است و کمیسیون نیز همیشه یاری رسان شرکت های هواپیمایی در این حوزه بوده است. اما افزایش بلیط خارج از قوانین، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اعلام نمود: سازمان هواپیمایی باید با دقت به عملکرد شرکت های هواپیمایی نظارت کند تا بی نظمی و تخلف به امری عادی تبدیل نگردد. هرچند متاسفانه معین نیست این سازمان دقیقاً چه کاری انجام می دهد که تا این مقدار شاهد بی نظمی در عملکرد ایرلاین ها در معین نرخ بلیط و در زمان پرواز ها هستیم. داشتن پروازی بدون دردسر، بدون تاخیر و با قیمت منطقی حق ابتدایی شهروندان است، لذا نباید برای اجرای هر قانون و مدیریت هر سازمان و ارگانی در پی مسئولان بدویم و تذکر دهیم تا کاری درست انجام گردد

وبلاگ حرف دل سیاسی مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش بی ضابطه نرخ بلیط هواپیما به هیچ عنوان قابل قبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بی ضابطه نرخ بلیط هواپیما به هیچ عنوان قابل قبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید