معرفی دو مرکز خرید روشا و ونک تهران

به گزارش وبلاگ حرف دل، در تهران به دنبال چه می شد؟ تهران به علت دارابودن موقعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شاخص خود، پذیرای مسافران متعددی از سراسر کشور است که یکی از دلایل سفر و عزیمت مسافران به شهر تهران، خرید است. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با دو مرکز خرید روشا و ونک تهران آشنا کنیم.

معرفی دو مرکز خرید روشا و ونک تهران

از آنجایی که تهران پایتخت ایران است، مرکز تهیه کالاهای بیشماری است. به همین منظور، مراکز خرید زیادی در تهران ایجاد شده اند؛ کافی است شما نوع خریدتان را تعیین کنید و بعد به سراغ یک کدام از آن ها بروید.

شمال، جنوب، شرق و غرب تهران مملو از مراکز خرید است که هریک را می توان با توجه به موقعیت مکانی خودتان انتخاب کنید. در سمت جنوب و مرکز تهران، بازار بزرگ و بازارچه های سنتی وجود دارد که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می شود؛ اما هر چه به سمت شمال شهر تهران حرکت کنید، با مراکز خرید لوکس و کالاهای برند برخورد می کنید.

همراه این مطلب باشید تا با دو مرکز خرید مدرن یعنی روشا و ونک در تهران آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران و یا بلیط اتوبوس به سایت ره بال آسمان مراجعه کرده و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

روشا؛ مرکز خریدی متفاوت در شمال تهران

روشا را باید یکی از متفاوت ترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران نامید. زیرا بیشتر خریدارانی که برای اولین بار به این مکان مراجعه می کنند، شوکه می شوند. در روشا تمام مغازه ها غرفه بندی شده اجناس خود را به فروش می رسانند. روشا شبیه به یک دپارتمان استور است که خبری از مغازه های بلوک بندی شده و کوریدوری شکل نیست. بلکه مشتریان بی مقدمه وارد سالنی از کالاهای گوناگون می شوند. طراحی عجیب این مرکز، سبب محبوبیت آن نزد پایتخت نشینان شده است.

روشا و دپارتمان های مجزا

برای آنکه هر یک از مشتریان خریدی مناسب داشته باشند و دچار سردرگمی نشوند، هر کالایی در دپارتمان مخصوص خودش به فروش می رسد. روشا دارای هفت دپارتمان مجزا است که در هر یک اجناس مردانه، زنانه، بچگانه، ورزشی، بهداشتی و... در غرفه های بدون دیوار عرضه می شود. این کار سبب راحتی مشتریان برای انتخاب مناسب اقلام مدنظرشان و صرفه جویی در زمانشان می شود.

ساختمان روشا چند طبقه است؟

مرکز خرید روشا نیز مانند تمامی مراکز خرید، علاوه بر قسمت های تجاری، شامل طبقات اداری و تفریحی نیز می شود. ساختمان روشا دارای 18 طبقه است که در هر طبقه فعالیت های جداگانه ای شکل گرفته است.

پنج طبقه مختص فعالیت های تجاری مانند فروشگاه های خرید اجناس، یک طبقه برای کافه و رستوران، طبقاتی برای مجتمع اداری و پارکینگ می باشد. لازم به ذکر است که:

1. طبقه منفی دو تا منفی شش مختص به پارکینگ است؛

2. یک سوپرمارکت بزرگ، فودکورت، رستوران و کافی شاپ همگی در طبقه منفی وجود دارد؛

3. طبقه همکف را باید مکان برندبازان دانست. زیرا برندهای معروف آرایشی و بهداشتی و همچنین پوشاک خانم ها، ساعت، کیف، کفش و زیورآلات در این طبقه مستقر هستند؛

4. طبقه اول برای خرید اجناس آقایان و بچه ها است؛

5. برای خرید انواع لوازم ورزشی و سفر باید به طبقه دوم روشا مراجعه کنید؛

6. طبقه ششم مرکز خرید روشا نیز به باشگاه ورزشی بزرگ R8 اختصاص دارد.

فروشگاه اینترنتی روشا

شاید امکان بازدید و خرید حضوری برای همگان از مرکز خرید روشا وجود نداشته باشد، مخصوصاً برای افرادی که خارج از شهر تهران زندگی می کنند. مجموعه روشا با دایر کردن فروشگاه اینترنتی این دغدغه را برطرف کرده تا همه هموطنان بتوانند خریدهای خود را به راحتی انجام دهند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت روشا لیست کاملی از تمام اجناس که شامل کالاهای زنانه، مردانه، عطر و ادوکلن، بچه گانه، لوازم آرایشی و همچنین بازی و سرگرمی می شود را مشاهده و به صورت اینترنتی خریداری کنید.

آدرس مرکز خرید روشا

آدرس مرکز خرید روشا تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه است. شما می توانید همه روزه از ساعت 10 تا 23 به این مرکز برای خرید یا بازدید مراجعه کنید.

ونک؛ مرکز خریدی خوشنام در تهران

خیابان ولیعصر را باید یکی از پرترافیک ترین خیابان های تهران از جهت تعدد مراکز خرید و خریداران دانست. مرکز خرید ونک یکی از همین مراکز خرید است که در میدان ونک قرار گرفته است که جز فروشگاه های تقریباً قدیمی تهران محسوب می شود.

مرکز خرید ونک شامل یک ساختمان دوطبقه است که بیشتر مغازه های آن اغلب اجناس مربوط به بانوان و لباس های زنانه می فروشند. به همین خاطر است که باید این مرکز خرید را پاتوق بانوانی دانست که به قصد خرید و یا برای مشاهده جدیدترین اجناس به این مکان سر می زنند.

از جمله اجناسی که در مرکز خرید ونک به فروش می رسد شامل پوشاک، جواهرات، کیف، کفش و اکسسوری می شود. همچنین این مکان دارای دو کافی شاپ به نام های کافه کارزین و کافه گونش می باشد.

آدرس مرکز خرید ونک

آدرس مرکز خرید ونک تهران، میدان ونک، خیابان ونک، نبش خیابان کار و تجارت است. شما می توانید همه روزه از ساعت 9:30 تا 22 به این مرکز برای خرید یا بازدید مراجعه کنید.

معرفی چند مرکز خرید لوکس تهران

همان طور که اشاره کردیم، تهران دارای مراکز خرید متعدد و لوکسی است که شما می توانید بسته به بودجه و موقعیت مکانی خود به یکی از آن ها مراجعه کنید. ازجمله چند مرکز خرید لوکس دیگر تهران می توان به لیست زیر اشاره کرد:

1. مرکز خرید سام سنتر؛

2. مرکز خرید مدرن الهیه؛

3. مرکز خرید الماس؛

4. مرکز خرید اطلس نیاوران؛

5. مرکز خرید آرن سعادت آباد؛

6. مرکز خرید اسکای سنتر لواسان؛

7. مرکز خرید تندیس؛

8. پالادیوم؛

9. ارگ سنتر؛

10. دنیای نور؛

11. میلاد نور؛

12. مگا مال؛

منبع: همگردی

به "معرفی دو مرکز خرید روشا و ونک تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دو مرکز خرید روشا و ونک تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید