اخبار مجلس

تعرفه گاز هتل ها و تأسیسات گردشگری معین شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز بودجه سال آینده، تعرفه گاز مصرفی تأسیسات گردشگری، صنایع دستی، آب درمانی ها و هتل ها را تعیین کردند.

13 بهمن 1402

کتابخانه مرکزی خرم آباد به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، کتابخانه مرکزی خرم آباد که 22 سال قبل کلنگ آن به زمین زده شده بود روز آدینه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، استاندار لرستان، در خرم آباد به بهره برداری رسید.

10 شهریور 1402

مرگ سریالی تالاب ها

وقتی اخبار مختلف در ایران را از دریچه رسانه های داخلی دنبال می کنیم با شرایط اسفباری در زمینه محیط زیست و به ویژه مدیریت منابع آبی روبرو می شویم. در این میان اخبار مرگ دریاچه و تالاب های ایرانی هم بسیاری را نگران می نماید. شرایط وخیم دریاچه ارومیه در حال...

1 شهریور 1402

استفاده از ظرفیت دهیاری ها برای ترویج کتابخوانی در روستاها

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، خدیجه معصومی صبح پنج شنبه در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی که به ریاست رضا ابرهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و با حضور افشار کبیری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری؛...

5 خرداد 1402

کوهنوردان دماوند را نابود کرده اند

با هجوم بیش از حد کوهنوردان به قله دماوند، و تجمع زباله و فضولات حیوانی این کوه در آستانه یک افتضاح محیط زیستی دیگر قرار گرفته است.

28 شهریور 1401

عزم جدی همه دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه زیرساختهای غار ده شیخ

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، موضوع عزم جدی همه دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه زیرساختهای غار ده شیخ مطرح شد.

14 تیر 1401

آغاز ششمین روز بررسی بودجه 1401، جلسات مجلس در سه شیفت برگزار می شود

خبرگزاری خبرنگاران- ششمین روز و دهمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 1401 در مجلس آغاز شد.

5 تیر 1401

آموزش عالی از نظر نیروی انسانی سال آینده چه شرایطی خواهد داشت؟

در گزارش آموزش عالی در لایحه بودجه سال 1401 کل کشور مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری عنوان شده است که آموزش عالی در کشور با وجود توفیقات کسب شده، در مواردی با چالش هایی روبرو است. مهم ترین چالش های این بخش کارآفرین نبودن فارغ التحصیلان، خروج فارغ التحصیلان...

29 بهمن 1400

لایحه بحث برانگیز دولت؛ ارز 4200 تومانی حذف می گردد؟

امروز دولت لایحه تازه ای را با دو فوریت تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

13 دی 1400

تیغ تیز کرونا و تورم بر گلوی کارگران، مسئولان از قشر کارگر حمایت نمایند

کارگران یکی از مهم ترین ارکان فراوری هستند که پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحد های فراوریی با مسائل جدی روبه رو شدند.

4 مهر 1400

خشکسالی، فراوری ماکارونی را نصف کرد

به گزارش خبرنگاران، خشکسالی، کاهش گندم دروم و افزایش هزینه های فراوری باعث کاهش فراوری و صادرات ماکارونی شده و عضو انجمن فراوریکنندگان ماکارونی از کاهش 50 درصدی فراوری این محصول خبر داده است.

12 شهریور 1400

استقلال دوباره سراغ خانم سوزانا رفت!

طبق هماهنگی های اجرا شده، باشگاه استقلال قرار است با توجه به مبلغ مطالبات اعلام شده آندره آ استراماچونی از سوی فیفا، پرونده مطالبات این مربی ایتالیایی به دادگاه CAS برود. طبق اعلام احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال توضیح تفصیلی رأی استراماچونی حدود...

31 خرداد 1400

آنالیز شکایت کارگران معدن ذغال سنگ البرز غربی در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از آنالیز شکایت کارگران معدن ذغال سنگ البرز غربی در جلسه این کمیسیون اطلاع داد و گفت: در صورت عدم اقدام لازم از سوی مسئولان دستگاه های مربوطه برای احقاق حقوق کارگران پرونده جهت رسیدگی به تخلف آنها، به دستگاه قضایی ارسال خواهد...

17 اردیبهشت 1400

نخست وزیر کره جنوبی وارد تهران شد

نخست وزیر کره جنوبی در صدر یک هیات دیپلماتیک وارد تهران شد.

17 اردیبهشت 1400

امید به افزایش صادرات با تخصیص یارانه سوخت برای حمل محصولات کشاورزی

در بودجه 1400 با تصویب مجلس در 10 اسفند ماه 99، یارانه به سوخت حمل بار هوایی میوه و محصولات کشاورزی اختصاص یافت و بدین ترتیب هزینه حمل بار برای این نوع محصولات با یارانه سوخت هزینه حمل مسافر، برابری می نماید.

18 فروردین 1400

تحلیل یک استاد دانشگاه از رابطه اصل 115 قانون اساسی و برطرف مسائل کشور

محبی نیا گفت: کاندیدای 1400 باید رجل سیاسی و سیاستمدار باشد، اصل 115 قانون اساسی حدود کاندیدا را کاملا تعیین نموده است.

11 فروردین 1400

جزئیات شرکت در آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال 1397 به صورت متمرکز در تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد.

10 دی 1399

خبر مهم برای سهامداران خودرو

خبرنگاران : معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت: بازارگردان نماد خودرو مورد تایید شرکت بورس تهران نیست و پیگیری لازم برای رسیدگی به این تخلف انجام می گردد.

13 آذر 1399

هشدارهای ولیعهد ابوظبی به مکرون؛ حضرت محمد از قداست بزرگی برخوردار است

خبرنگاران:امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی روز یکشنبه تلفنی با یکدیگر گفت وگو کردند. بن زاید هرگونه توجیه جنایت، خشونت و ترور را رد کرد و گفت: حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) از قداست بزرگی نزد مسلمانان برخوردار بوده...

11 آذر 1399

جزییات محدودیت های کرونایی در دستگاه های اجرایی اعلام شد

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری تهران با تشریح جزئیات محدودیت های کرونایی در دستگاه های اجرایی بر لزوم استفاده از ظرفیت دورکاری با تمهیدات و زیرساخت های لازم در دستگاه های اجرایی با هدف ارائه خدمات مطلوب تاکید نمود.

24 آبان 1399
تعداد: (29)