معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری لندن

به گزارش وبلاگ حرف دل، لندن نه تنها یکی از زیباترین شهر های انگلستان است، بلکه در لیست یکی از زیباترین و منحصربه فردترین شهرهای دنیا نیز واقع شده است . با تاریخ چند صد ساله، میراث سلطنتی، ترکیبی از معماری باستانی و مدرن، موزه های در سطح دنیای، خرید و تفریح، مکان های زیادی برای ارائه برای بازدیدکنندگان دارد. با این حال با وجود مکان های زیادی که برای تماشا و بازدید هست. بنابراین اگر می خواهید بدانید برترین جاهای تماشای لندن و جاذبه های گردشگری آن کجاست در این مقاله یک نمای کلی از برترین جاذبه ها و تفریحات لندن ارائه شده است.

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری لندن

فهرست برترین جاهای تماشای و تفریحی لندن

لندن به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین شهر بریتانیا، جاذبه های متنوعی را ارائه می دهد. از موزه های سنتی و تاریخی گرفته تا گالری های هنری پیشرفته، نگاهی به 10 جاذبه برتر لندن بر اساس تعداد بازدیدنمایندگان می اندازیم.

موزه بریتانیا

موزه بریتانیا یکی از جاهای تماشای لندن و پربازدیدترین جاذبه در بریتانیا و پنجمین موزه پربازدید در دنیا است که با موزه هایی مانند لوور پاریس رقابت می نماید. این موزه دارای آثار مهمی از فرهنگ های سراسر دنیا است. موزه بریتانیا در نزدیکی میدان راسل در منطقه بلومزبری مرکز لندن واقع شده است. ورود به موزه بریتانیا رایگان است.

کاخ باکینگهام

کاخ باکینگهام، یکی از معدود کاخ های سلطنتی در دنیا است. این کاخ، خانه رسمی ملکه الیزابت دوم، یکی از مهمترین مکان هایی است که بیشتر مردم از آن تماشا می نمایند. بازدید از این کاخ در طول ماه های تابستان امکان پذیر است و بازدید نمایندگان می توانند برای آشنایی با تاریخ شگفت انگیز این ساختمان و ساکنان سلطنتی آن، به آنجا مراجعه نمایند. حضور در این مکان کاملا رایگان است. این کاخ در شهر وست مینستر قرار گرفته است.

چشم لندن

هیچ سفری به لندن بدون بازدید از چشم لندن، محبوب ترین جاذبه توریستی پولی بریتانیا، کامل نخواهد بود. این چرخ فلک بزرگ بیش از 130 متر بالاتر از شهر قرار گرفته است و برترین جاذبه های گردشگری لندن مثل کاخ باکینگهام، بیگ بن، کلیسای وست مینستر، کلیسای جامع سنت پل و خانه های مجلس از این مکان قابل مشاهده هستند. این سازه قدرتمند اولین بار به عنوان چرخ هزاره شناخته شد که در کرانه جنوبی رودخانه تیمز به نشانه شروع قرن نو نصب شد.

بیگ بن

بیگ بن از نمادین ترین برج ساعت در دنیا است و از سال 1859 انتهای شمالی کاخ وست مینستر را زیبا نموده است. نام اصلی آن برج الیزابت است که حتی بسیاری از لندنی ها هم نمی دانند. این ساعت در ضلع شرقی مجلس بریتانیا در وست مینستر قرار گرفته است. زنگ این ساعت هر شب سال نو به صدا در می آید. بینگ بن در سراسر بریتانیا به نشانه شروع سال نو پخش می گردد.

موزه تاریخ طبیعی

این موزه دارای بیش از 80 میلیون اثر باستانی است که تاریخ حیات روی زمین و بسیاری از موارد دیگر را در بر می گیرد. محبوب ترین موزه تاریخ طبیعی در اروپا در کنزینگتون جنوبی نزدیک به موزه های علوم و ویکتوریا و آلبرت قرار گرفته است. مانند همه موزه های ملی بریتانیا، ورود به موزه تاریخ طبیعی کاملا رایگان است.

برج لندن

برج لندن نشان دهنده تاریخ پرماجرای این شهر است و با نگاهی عمیق به این برج می توان به قرن ها تاریخ پشت آن پی برد. این برج تاریخی در مرکز لندن است که در سمت شمالی رود تیمز واقع شده است.

نگارخانه ملی لندن

نگارخانه ملی لندن یکی از مشهورترین نگارخانه های شهر لندن در انتهای شمالی میدان ترافالگار واقع شده است. این مکان یکی از ارزشمندترین مجموعه های نقاشی در دنیا است. برخلاف نگارخانه های معاصر در فرانسه، اسپانیا و روسیه ورود به نگارخانه ملی در لندن رایگان است.

تیت مدرن

تیت مدرن، یکی دیگر از محبوب ترین و پیشروترین مکان های تماشای لندن فضای نمایشگاهی در بریتانیا برای هنر مدرن و معاصر است و در یک نیروگاه سابق برق در ساحل جنوبی تیمز واقع شده است. ورود به این مکان نیز رایگان است.

خانه سامرست

خانه سامرست در نزدیکی آلدویچ در کرانه های شمالی تیمز قرار گرفته است. این ساختمان مرکز هنرهای تجسمی است و به علت بازکردن حیاط خود به عنوان یک پیست اسکیت روی یخ در فضای باز در ماه های زمستان و به عنوان یک آب نما در تابستان مشهور است. پذیرش عمومی در این مکان نیز رایگان است.

کلیسای سنت پل

یکی از خیره نماینده ترین آثار معماری در لندن، کلیسای سنت پل است. بزرگترین و مشهورترین کلیسای شهر در بالای یک معبد تاریخی رومی قرار گرفته است. کلیسای جامع سنت پل با برج های دوقلوی باروک و گنبدی به یادماندنی، در همان سطح از کلیساهای نمادین سراسر دنیا است.

سخن آخر

لندن پرسروصدا، پرجنب وجوش و چند فرهنگی، یکی از بزرگترین شهرهای دنیا است. این شهر پیشرو دنیای در زمینه فرهنگ، مد، امورمالی، سیاست و تجارت است. جاهای تماشای لندن از پربازدیدترین مکان ها در دنیا است.

منبع: پارسیس

به "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید