مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اینترنت 6G چین تا سیستم امنیتی تازه فایرفاکس

به گزارش وبلاگ حرف دل، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اینترنت 6G چین تا سیستم امنیتی تازه فایرفاکس

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

وزیر دارایی فرانسه می گوید اتحادیه اروپا باید با ترامپ مقابله کند و چه روشی بهتر از این که مالیات اتحادیه اروپا را برای غولهای فناوری مانند فیسبوک و اپل رسمی تر پیگیری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مرورگر فایرفاکس از این پس به کاربران هشدار می دهد تا از امنیت صفحاتی که بازدید می نمایند مطمئن شوند. این مرورگر با روش نو برای کاربران یک سوپاپ اطمینان ویژه ایجاد نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

لندن به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز بزرگ برای توسعه هوش مصنوعی است. در واقع لندن با کنار گذاشتن رقبا روندی خیره نماینده را ثبت نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک گزارش نو که از سوی شبکه NTK منتشر شده مدعی است که فیسبوک به طور رسمی با همکاری یک شرکت روابط عمومی مقالاتی منفی درباره رقبای خود یعنی اپل و گوگل منتشر نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برنامه های نو اندروید برای بیدار کردن کاربران و برنامه ریزی زندگی آنان طراحی شده است. این برنامه به کاربران اجازه می دهد که به صورت اتوماتیک موبایل روشن خود را تحویل بگیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های نو از پکن نشان می دهند چینی ها در تلاشند اینترنت 6G را وارد سامانه اینترنتی خود نمایند. این موضوع اخیرا از سوی بعضی از منابع خبری مطرح می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اینترنت 6G چین تا سیستم امنیتی تازه فایرفاکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اینترنت 6G چین تا سیستم امنیتی تازه فایرفاکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید