دموی ساخت شخصیت Dragons Dogma 2 برای تمام پلتفرم ها عرضه شد

به گزارش وبلاگ حرف دل، شرکت کپ کام (Capcom) به تازگی از ابزار ساخت شخصیت برای بازی اکشن نقش آفرینی Dragons Dogma II رونمایی نموده است که به کاربران امکان می دهد شخصیت مورد علاقه خود را قبل از انتشار بازی بسازند و در زمان عرضه استفاده نمایند.

دموی ساخت شخصیت Dragons Dogma 2 برای تمام پلتفرم ها عرضه شد

کارگردان بازی، هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) و تهیه نماینده آن، یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi) اخیرا به هایلایتی از بازی پیوسته اند تا یک نمای کلی از آنچه بازیکنان هنگام شروع ماجرا های فانتزی خود انتظار دارند تجربه نمایند، ارائه دهند. علاوه بر گروه شما با حداکثر سه همراه هوش مصنوعی که به عنوان Pawns شناخته می شوند، بازیکنان تشویق می شوند هنگام کاوش در دنیای Dragons Dogma II به کنجکاوی بپردازند و خلاقیت خود را توسعه دهند.

تصمیم هایی که بازیکنان می گیرند از نحوه انجام ماموریت ها گرفته تا نحوه تعامل آن ها با شخصیت های اطرافشان، نه تنها بر روابط آریسن یا همان آواتار آن ها با شخصیت های دیگر تاثیر می گذارد، بلکه به نوبه خود تعامل بین شخصیت ها را نیز تغییر می دهد. اغلب راه حل های خلاقانه ای برای جلوگیری از درگیری های فیزیکی وجود دارد، مانند در اختیار گذاشتن یک کالای تقلبی نفیس به عنوان کالای اصلی که البته شاید پیامد خوبی نداشته باشد چرا که هر تصمیمی که بازیکن می گیرد بر شبکه پیچیده روابط در سراسر جهانی پر از بیش از 1000 شخصیت تأثیر می گذارد که هر کدام اهداف و انگیزه های خاص خود را دارند.

ایتسونو و هیرابایاشی بعلاوه از ابزار Character Creator & Storage رونمایی کردند که می توان آن را به صورت رایگان در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی دانلود کرد. این ابزار به بازیکنان اجازه می دهد تا پنج طرح برای آریزن و همراهان خود ایجاد نمایند. زمانی که درداگونز داگما 2 منتشر شد، این طرح ها فورا به بازی اصلی منتقل می شوند، بنابراین بازیکنان بلافاصله پس از عرضه بازی، می توانند سفر خود را شروع نمایند.

در نهایت، این دو از برنامه های خود برای انتشار پاون های پشتیبانی شده به صورت رسمی از کپ کام که به وسیله سازندگان محتوای مشهور نظیر استریمرها ایجاد شده اند، رونمایی کردند که برای سایر بازیکنان در دسترس خواهد بود.

بازی Dragons Dogma II قرار است در تاریخ 22 مارس 2024 (3 فروردین 1403) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه می گردد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دموی ساخت شخصیت Dragons Dogma 2 برای تمام پلتفرم ها عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی ساخت شخصیت Dragons Dogma 2 برای تمام پلتفرم ها عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید