راهیابی گرایی به رده بندی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، برد یوسفی در مبارزه نخست

به گزارش وبلاگ حرف دل، نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران راهی ملاقات رده بندی رقابتهای جهانی نروژ شد.

راهیابی گرایی به رده بندی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، برد یوسفی در مبارزه نخست

به گزارش وبلاگ حرف دل، در جریان رقابت های روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2021 که در اسلو مرکز نروژ در حال برگزاری است، محمدعلی گرایی دارنده 2 مدال برنز دنیا و نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران که روز گذشته با شکست 10 بر یک مقابل رومن ولاسوف دارنده 4 طلای دنیا و المپیک از روسیه به گروه بازنده ها رفته بود، امروز(آدینه) در گروه بازنده ها برابر شادوکایف از قزاقستان به روی تشک رفت و در انتها در همان تایم نخست با نتیجه قاطع 9 بر صفر به رجحان رسید و راهی ملاقات رده بندی شد.

گرایی امشب(آدینه) برای کسب سومین مدال برنز دنیا مقابل تاماش لوای از مجارستان به روی تشک می رود.

بعلاوه در جریان رقابت های 3 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، مهرداد مردانی نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست به مصاف رضوان آرنائوت از رومانی می رود. مردانی در صورت رجحان در یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه دالتون رابرتز از آمریکا و گئورگ غریبیان از ارمنستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست برابر آرتور سارگسیان از روسیه مبارزه می نماید.

در وزن 130 کیلوگرم، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، مقابل اواساپیان از ارمنستان با نتیجه 6 بر یک پیروز شد. وی در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران نروژ و بلعارستان به روی تشک می رود.

پیش از این و در جریان رقابت های 4 وزن نخست، محمدرضا مختاری در 72 و پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم با شکست مقابل رقبایشان در ملاقات نیمه نهایی، راهی ملاقات رده بندی شدند تا به همراه محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم، امشب برای کسب مدال برنز دنیا به مصاف رقبایشان بروند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راهیابی گرایی به رده بندی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، برد یوسفی در مبارزه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی گرایی به رده بندی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، برد یوسفی در مبارزه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید