ظرفیت 52 هزار خودرویی پارکینگ های مرز خسروی، تاکنون 10 هزار خودرو پارک شدند

به گزارش وبلاگ حرف دل، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آماده سازی 5 پارکینگ در پایانه خسروی به ظرفیت 52 هزار خودرو اطلاع داد و گفت: از زائران تقاضا می گردد خودروی خود را حتما در پارکینگ های آماده شده قرار دهند.

ظرفیت 52 هزار خودرویی پارکینگ های مرز خسروی، تاکنون 10 هزار خودرو پارک شدند

به گزارش ، سردار علی اکبر جاویدان در جمع وبلاگ حرف دل گفت: تاکنون 10 هزار خودرو در محل های اختصاص یافته پارک شده اند و هنوز ظرفیت زیادی برای پارک خودروی سایر زائران وجود دارد.

او ادامه داد: طی یکی دو روز اخیر نیز حدود 60 گیت برای تردد زائران در مرز خسروی اختصاص یافت تا آن ها با کمترین معطلی بتوانند به عتبات عالیات سفر نمایند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به حجم سنگین بار ترافیکی در محور های منتهی به شهرستان قصرشیرین، گفت: از زوار گرامی تقاضا داریم سفر خود را مدیریت نمایند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: همکاران ما به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و توصیه های لازم را به آن ها ارائه می نمایند تا کمترین مسئله ای برای آن ها ایجاد نشود.

او اعلام کرد: مهمترین تقاضایی که از زوار داریم این است که حتما به توصیه های همکاران ما توجه و آن را به کار گیرند.

سردار جاویدان در سرانجام تاکید نمود: زائران سفر خود را مدیریت و امروز از حضور در مرز خسروی به خاطر ازدحام جمعیت خودداری نمایند.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ظرفیت 52 هزار خودرویی پارکینگ های مرز خسروی، تاکنون 10 هزار خودرو پارک شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت 52 هزار خودرویی پارکینگ های مرز خسروی، تاکنون 10 هزار خودرو پارک شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید