میزبانی پرهیاهوی سرخه حصار از شهروندان

به گزارش وبلاگ حرف دل، بوستان جنگلی سرخه حصار در فصل تابستان با برپایی جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی، میزبان شهروندان تهرانی است.

میزبانی پرهیاهوی سرخه حصار از شهروندان

به گزارش وبلاگ حرف دل، مدیریت شهری منطقه 13 عزمش را جزم نموده تا در تابستان سال جاری با استفاده از ظرفیت های بوستان جنگلی سرخه حصار، نشاط اجتماعی شهروندان را افزایش دهد.

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه13 درباره برپایی جشنواره فرهنگی و ورزشی در این منطقه گفت: این جشنواره با ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی به همراه اجرای برنامه های فرهنگی و شاد به وسیله معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 در بوستان جنگلی سرخه حصار همزمان با شروع فصل تابستان برگزار می گردد. تا به امروز 2دوره از این جشنواره برپا شده است.

در این جشنواره، 5 ایستگاه بازی و تفریح و تعدادی میز سلامت به گونه ای طراحی شده که همه اعضای خانواده مادر، کودک و نوجوان بتوانند از امکانات آن استفاده و ساعات خوش و اوقات مفرحی را سپری نمایند. فضاهای ورزشی شامل سرسره بادی، صخره نوردی، تیر و کمان، دارت، فوتبال دستی ، فوتبال، بازی های رایانه ای با عینک سه بعدی، استخر توپ برای بچه ها و ... است. بعلاوه ساعاتی نیز به اجرای برنامه های فرهنگی اختصاص دارد که می توان به برنامه هایی مانند اجرای گروه سرود، تواشیح، موسیقی سنتی، همخوانی بچه ها با سرودهای حماسی و ... اشاره نمود.

شهردار منطقه13 در ادامه اضافه کرد: افزایش نشاط اجتماعی در جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و رشد فرهنگی و هنری را در پی دارد. به همین دلیل با توجه به اینکه بوستان جنگلی سرخه حصار در فصل تابستان یکی از مقاصد گردشگری شهروندان تهران است، در نظر داریم با استفاده از ظرفیت های این بوستان، برنامه های مختلفی را برای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها در فصل تابستان اجرا کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "میزبانی پرهیاهوی سرخه حصار از شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی پرهیاهوی سرخه حصار از شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید