نخستین رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی برگزار گشت

به گزارش وبلاگ حرف دل، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های واصله و خبرهای منتشر شده، نخستین رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی برگزار گشت.

نخستین رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی برگزار گشت

رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی برای نخستین بار از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار گشت.

این رویداد با موضوع نقشه خوانی رالی از طریق دانش آموزان در راستای ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ارتقای ایمنی جاده ها، کاهش آمار تصادفات، جلب توجه عموم جامعه به موضوع حفظ جان بچه ها و دانش آموزان به عنوان بخشی از کاربران راه، ترویج سفرهای مسئولانه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار گشت.

رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور برگزار گشت، در آن 120 نفر در قالب 45 تیم خانوادگی شرکت کردند و برترین ها براساس کمترین امتیاز منفی ثبت شده از سوی کمیته داوران در ایستگاه های کنترل در طول مسیر انتخاب و معرفی شدند.

رالی های گردشگری یک رویداد فرهنگی و گردشگری بوده که ملاک این مسابقه، سرعت نیست و برگزیده ها براساس رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی است بطوریکه انجام هرگونه حرکات خطر آفرین در رانندگی همچون سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، حرکات مارپیچ و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای شرکت کنندگان امتیاز منفی در پی خواهد داشت.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تلاش است تا با برنامه ریزی و مطالعه دقیق و همچنین نیاز سنجی، برنامه های مفرح و رالی های متنوعی را برای ترویج رانندگی ایمن و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه برگزار و زمینه ساز حضور فعال خانواده ها در فعالیت های اجتماعی باشد.

منبع: همگردی

به "نخستین رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید