نماینده فیفا: با تبادل اطلاعات می توان در جهت توسعه نهاده شد

به گزارش وبلاگ حرف دل و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دوره مربیگری بدنسازی فوتبال بانوان ایران با حضور مدرس فیفا و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برگزار گردید که هر یک توضیحاتشان را در رابطه با برگزاری این کلاس ها ارائه دادند.

نماینده فیفا: با تبادل اطلاعات می توان در جهت توسعه نهاده شد

کارولینا: با تبادل اطلاعات می توان در راستا رشد و توسعه نهاده شد

مدرس مربیگری بدنسازی فیفا گفت: به خاطر بازی خوب ایران مقابل ژاپن تبریک عرض می کنم.

کارولینا موراس، در رابطه با برگزاری دوره مربی گری بدنسازی بانوان گفت: از طرف فیفا به خاطر برگزاری این کلاس از رئیس فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. در طی 20 سال اخیر فیفا سعی نموده تا بانوان را پوشش دهد و برگزاری مسابقات جام جهانی فیفا در چند ماه گذشته در کانادا باعث شد تا حدودی به اهداف خود برسیم. برای موفقیت باید شکیبا بود و کار کرد.

وی اضافه کرد: من از کشور ایتالیا آمده ام، کشوری که فوتبال حرف اول را می زند و تمام کوششمان این است که این ورزش رشد چشمگیری داشته باشد.

مدرس مربی گری بدنسازی فیفا در جریان برگزاری این کلاس اعلام نمود: کوششم این است که تجربیات خود را در اختیارتان قرار دهم تا شما با توجه به شایستگی و توانمندی هایی که دارید، بتوانید با علم به روز حرکت نموده و به خواسته های خود که بدون شک موفقیت است، برسید. در پرسش و پاسخ ها مرتبا شرکت کنید و گفتگو و اطلاعات داشته باشید. چرا که تبادل اطلاعات باعث می گردد تا ورزش یک کشور در راستا رشد و توسعه قرار بگیرد.

محمد احسانی: باید حداکثر استفاده را از تجربیات این مربی ایتالیا استفاده را کرد

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: برنامه ریزی های مختلفی را برای موفقیت ورزش بانوان طراحی نموده و تا حدودی به مرحله اجرا رسانده ایم.

محمد احسانی در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری بدنسازی فوتبال بانوان فیفا گفت: هر جامعه ای اگر بخواهد پیشرفت کند، باید ابتدا بانوان آن پیشرفت نمایند. در بخشی موارد متاسفانه محدودیت های خاصی وجود دارد اما از حداکثر داشته های خود باید استفاده کنیم تا به اهدافمان برسیم.

وی اضافه کرد: سعی کردیم در دو سال اخیر از دانش مربیان خارجی از کشور نروژ استفاده کنیم. همچنین با مربیانی از ایتالیا، اسپانیا و فرانسه مذاکره نموده ایم تا از دانش آنها استفاده کنیم. ما قصد داریم تا با برنامه ریزی در بخش بانوان، این قسمت را در راستا رشد و موفقیت قرار دهیم تا در آینده به اهداف خود برسیم. من معتقدم باید حداکثر استفاده را از تجربیات این مربی ایتالیا استفاده را کرد و به دانش خود اضافه کرد.

عرب عامری: باید شاهد رشد و توسعه فوتبال بانوان باشیم

نایب رئیس فدر اسیون در امور بانوان با بیان اینکه از این پس باید شاهد رشد و توسعه ورزش بانوان بود، گفت: با حضور در این دوره ، از تجربیات مدرس فیفا نهایت استفاده را کنید.

الهه عرب عامری نیز در جمع مربیان حاضر در دوره مربی گری بدنسازی فوتبال بانوان گفت: امیدوارم با برگزاری این دوره پیشرفته آموزشی، اطلاعات و داشته هایتان بیشتر از گذشته گردد تا بتوانید در رشد و گسترش ورزش بانوان سهم بسزایی داشته باشید. طبق برنامه ریزی که داریم، در خصوص بدنسازی و دروازه بانی برنامه های مختلفی برایتان در نظر گرفته ایم تا با برطرف نواقص و مسائل ورزش بانوان، از این پس شاهد رشد و توسعه باشیم.

وی اضافه کرد: تمام کوشش خود را بکار گیرید و نهایت استفاده را از حضور این مدرس فیفا بکار بگیرید. برای موفقیت یک تیم بدون شک بازیکن، مربی و کادر مدیریت دخیل هستند. مربیان حداکثر کوشش خود را در رقابت های قهرمانی آسیا بکار گرفتند و با توجه به اینکه تیم فوتسال بانوان ایران شخصیت قهرمانی را داشت، توانست به هدف خود برسد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در بخش بانوان در سرانجام اعلام نمود: از این به بعد در کنار شما به عنوان حامی حضور دارم تا در قسمت بانوان یکسری از امتیازات را بگیریم، مسائل را برطرف کنیم تا شاهد موفقیت ورزش در بخش بانوان باشیم. روز گذشته جلسه ای را با مشاور ارشد رئیس سازمان ملل داشتیم و در خصوص مربی و مسائلی که وجود داشت، صحبت کردیم. وی اطلاعات دقیقی از شرایط ما داشتند. و برایمان آروزی موفقیت کردند. از مربیان تیم های ملی تشکر می کنم که در این دوره به عنوان میهمان حضور دارند تا از دانش و اطلاعات مربی فیفا را استفاده نمایند. در واقع با تبادل اطلاعات و در اختیار گذاشتن آن به دیگر مربیان، شرایط را برای موفقیت دیگر تیم ها نیز باید فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نماینده فیفا: با تبادل اطلاعات می توان در جهت توسعه نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده فیفا: با تبادل اطلاعات می توان در جهت توسعه نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید