هایپراستار اصفهان (سیتی سنتر) ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران

به گزارش وبلاگ حرف دل، فراهم آوردن شرایط خرید مطلوب و آسان برای تمامی هموطنان در اقصی نقاط ایران، رویکرد همیشگی خبرنگاران بوده است. بر اساس همین رویکرد و هدف، امکان خدمت رسانی سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران به اصفهان رسید. به این ترتیب، بعد از تهران و کرج، اینبار خبرنگاران ، هایپر استار سیتی سنتر اصفهان را تحت پوشش خدمات آنلاین خود قرار داده است. در نتیجه، با آغاز همکار مشترک خبرنگاران و هایپراستار شعبه اصفهان، از این به بعد مردم خونگرم اصفهان می توانند خرید های روزانه و ضروری خود از هایپراستار سیتی سنتر را به سهولت و به وسیله اپلیکیشن خبرنگاران انجام دهند.

هایپراستار اصفهان (سیتی سنتر) ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران

با لینک زیر به راحتی تخفیف دریافت کنید و خریدتان از هایپراستار اصفهان را به صورت آنلاین انجام دهید؛

[the-ad id=6339″][the-ad id=6182″]

هایپراستار اصفهان در مجموعه بزرگ سیتی سنتر واقع شده است که بعد از هایپراستار باکری تهران و در سال 1391 تاسیس شد. عرضه اجناس مختلف همراه با تخفیف، از ویژگی های متمایز کلیه شعب هایپراستار در سراسر کشور بوده و هایپر استار اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. با شروع به کار فروش آنلاین هایپراستار اصفهان، از این به بعد شهروندان می توانند خرید مایحتاج موردنیازشان را از دریچه گوشی های تلفن همراه خود تجربه نمایند و تمامی کالاهای خریداری شده را سریع و آسان درب منزل دریافت نمایند.

امتیازات خرید آنلاین

شعبه اصفهان هایپراستار مانند سایر شعبات هایپرمارکت وبلاگ حرف دل ، کلیه کالاهای سوپرمارکتی اعم از مرغ و گوشت، میوه و سبزیجات، محصولات لبنی و انواع نان را به شهروندان اصفهانی ارائه می نماید. علاوه بر این، با اضافه شدن امکان خرید از هایپراستار سیتی سنتر در قالب سوپرمارکت آنلاین اصفهان، از این به بعد هموطنان اصفهانی می توانند علاوه بر پیشنهادهای ویژه و تخفیف های هایپراستار، از تخفیف های وبلاگ حرف دل نیز بهره مند شوند. سوپرمارکت انلاین اصفهان منطقه ها مختلفی از شهر اصفهان را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد.

خرید از اپلیکیشن وبلاگ حرف دل درست مانند خرید از هایپراستار اصفهان است، اما به صورت آنلاین. مزیت خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری از سوپرمارکت در اصفهان یا سایر شهرها، صرفه جویی در زمان و هزینه است.

با توجه به امتیازات خرید اینترنتی، بیشتر افراد ترجیح می دهند کالاها و ملزومات زندگی خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین تامین نمایند. بنابراین، افرادی که به هر دلیلی نمی توانند یا نمی خواهند به صورت حضوری از هایپراستار خرید نمایند، این امکان را خواهند داشت که کالاهای سوپرمارکتی خود نظیر مواد غذایی، مواد شویند و غیره را به یاری اپلیکیشن وبلاگ حرف دل سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی درب منزلشان تحویل بگیرند.

با کوشش های گروهی تیم وبلاگ حرف دل و هایپراستار، بلاخره سوپرمارکت آنلاین وبلاگ حرف دل به اصفهان رسید. اما این کوشش ها تا زمانی که افتخار خدمت رسانی وبلاگ حرف دل به تمام نقاط ایران فراهم گردد، ادامه خواهد داشت.

منبع: اسنپ مارکت

به "هایپراستار اصفهان (سیتی سنتر) ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایپراستار اصفهان (سیتی سنتر) ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید