... پس چاق ها چه کار کنند؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، تبلیغات روش های لاغری، آن قدر متنوع و گسترده اند که آدم را گیج می کنند و هیچ کس بهتر از یک متخصص تغذیه نمی تواند درباره راست یا دروغ بودن این تبلیغات اظهارنظر کند. با دکتر مسعود کیمیاگر درباره همین موضوع مصاحبه کرده ایم که در زیر آمده است.

... پس چاق ها چه کار کنند؟

... پس چاق ها چه کار کنند؟

نویسنده:

مصاحبه با دکتر مسعود کیمیاگر

تبلیغات روش های لاغری، آن قدر متنوع و گسترده اند که آدم را گیج می کنند و هیچ کس بهتر از یک متخصص تغذیه نمی تواند درباره راست یا دروغ بودن این تبلیغات اظهارنظر کند. با دکتر مسعود کیمیاگر درباره همین موضوع مصاحبه کرده ایم که در زیر آمده است.

کمربندهای لرزاننده چقدر در لاغری موضعی موثرند؟

این ویبراتورها به آن صورت کاری انجام نمی دهند، فقط کمی تحرک ایجاد می کنند که چربی ها را جا به جا می کند اما نمی سوزاند؛ یعنی ممکن است به ظاهر و به طور موقتی، بدن کمی جمع شود ولی چربی ها جایی نرفته اند و هنوز در بدنند. در واقع چربی برای از بین رفتن، باید سوزانده شود. طبق قانون بقای ماده و انرژی، چربی باید به انرژی تبدیل شود ولی این ویبراتورها چنین کاری نمی کنند.

قرص های چربی سوز چطور؟

قرص چربی سوز وجود خارجی ندارد. این چربی سوز باید ماده ای باشد که ما بشناسیم و ترکیبش را بدانیم چی است و این ترکیب باید قدرت سوزاندن چربی را داشته باشد. اینها یک مشت مواد مثل ویتامین و کافئین و... را با هم قاتی می کنند و نتیجه اش می شود یک مشت قرص بی مصرف که سر جمع، 1000 تومان هم قیمت ندارند، آن وقت آن را می فروشند 20 هزار تومان. دلیلش هم واضح است. چون، هم برای من که می خواهم لاغر بشوم، سریع لاغر شدن وسوسه کننده است و برای کسی هم که می خواهد پولدار بشود هم سریع پولدار شدن. وقتی من این قرص ها را می خرم، او به هدفش می رسد اما من به هدفم نمی رسم.

بعضی ها برای کاهش وزن از داروهای ادرارآور استفاده می کنند. این هم مضر است؟

این روش ها بر دفع آب بدن مبتنی اند و یک لاغری کاذب و موقت ایجاد می کنند که مضر است؛ چون بدن یک محیط متعادل و تنظیم شده است و شما نمی توانید همین طوری، هر کاری خواستید با آن انجام دهید. مثل یک دستگاه کامپیوتر که نمی توانید تویش سیخ کنید و انتظار داشته باشید خراب نشود!

پس چاق ها چه کار کنند؟

برای لاغر شدن هیچ راهی جز ورزش و رژیم اصولی وجود ندارد. هیچ راه میان بری نیست. همه این کمربندها، پودرها، قرص ها و داروها برای کسانی که خیال می کنند لاغر شدن باید سریع اتفاق بیفتد، است. اما کسی که می خواهد، لاغر شود و سالم بماند، باید صبر داشته باشد.

منبع:http://www.salamat.com

منبع: راسخون

به "... پس چاق ها چه کار کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "... پس چاق ها چه کار کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید