پیتون آدم خوار در دام دوربین افتاد، عکس

به گزارش وبلاگ حرف دل، یک کشاورز در شرق مالزی با مشاهده یک مار 5 متری که بالای آغل گاو خود آویزان شده بود، دچار شوک بزرگ شد.

پیتون آدم خوار در دام دوربین افتاد، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حرف دل، زین الدین امبونگ 24 ساله قصد داشت به گاوهایش غذا بدهد که متوجه مار پیتون عظیمی شد که به رسانه های محلی گفت آماده حمله بوده است.

امبونگ به New Straits Times گفت: ماری به این اندازه، یک گاو را به طور کامل می بلعید. قبلاً مارهای پیتونی داشتم که جوجه هایی را می خوردند که من هم آنها را پرورش می دادم، اما هیچ کدام به اندازه این مار نبودند.

این حادثه در ساعات اولیه بامداد جمعه رخ داد. به گزارش رسانه های محلی، وزن این مار تقریباً 100 کیلوگرم بود و امبونگ مجبور شد با دوستانش تماس بگیرد تا به او کمک کنند تا آن را جابجا کند. او گفت: من عادت دارم خودم مار بگیرم، اما این مار خیلی بزرگ بود و مجبور شدم از سه نفر از دوستانم بخواهم که برای گرفتن مار کمک کنند.

پیتون های مشبک یکی از بلندترین گونه های مار در جهان هستند که طول آنها به طور منظم به بیش از 4 متر می رسد. این مارها بومی جنوب شرقی آسیا هستند و معمولاً در جنگل ها، مراتع و جنگل های بارانی یافت می شوند. آنها بسیار سازگار هستند و حتی در فاضلاب سنگاپور، اندونزی و بورنئو مالزی یافت شده اند.

مانند همه مارهای حلقه زننده، پیتون مشبک غیر سمی است و طعمه خود را با خفگی می کشد. طعمه آنها معمولاً شامل پرندگان و پستانداران کوچک است، اگرچه آنها به خوردن حیوانات بزرگتر مانند آهو، خوک و شاید حتی گاو معروف بوده اند.

حملات به انسان ها نادر است اما بی سابقه نیست. گزارش های متعددی از خورده شدن افراد از طریق این مارها وجود دارد، از جمله زنی در اندونزی که جسدش در داخل یک مار پیتون 5 متری پیدا شد.

امبونگ گفت که او و سه دوستش نزدیک به یک ساعت طول کشید تا مار پیتون را بگیرند که او آن را بسیار تهاجمی توصیف کرد.

منبع: نیوزویک

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پیتون آدم خوار در دام دوربین افتاد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیتون آدم خوار در دام دوربین افتاد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید