ژاپن در المپیک توکیو شرایط اضطراری کرونا اعمال می نماید

به گزارش وبلاگ حرف دل، دولت ژاپن تصمیم گرفته است تا چهارمین شرایط اضطراری را برای توکیو اعلام کند و این تصمیم را به اطلاع حزب حاکم هم رسانده است.

ژاپن در المپیک توکیو شرایط اضطراری کرونا اعمال می نماید

دولت ژاپن میخواهد تا در جریان المپیک توکیو شرایط اضطراری کووید-19 اعلام کند و این بدان معنا است که ورزشکاران از حضور در استادیوم ها منع خواهند شد.

به گزارش ایرنا، بدنبال افزایش تعداد موارد ابتلا در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع المپیک چندین رسانه ژاپنی بیان کردند که اقدامات اضطراری که اندکی سبک تر از قرنطینه کامل است، تا 22 آگوست (31 مردادماه) اعمال خواهد شد.

شبکه تلویزیونی دولتی ژاپن ان اچ کِی بیان کرد: دولت ژاپن تصمیم گرفته است تا چهارمین شرایط اضطراری را برای توکیو اعلام کند و این تصمیم را به اطلاع حزب حاکم هم رسانده است.

خبرگزاری کیودو هم به نقل از یکی از مقامات دولت ژاپن، بیان کرد که حالا برگزاری المپیک پشت درهای بسته کاملا احتمال دارد.

المپیک 2020 توکیو به علت پاندمی کرونا یک سال به تعویق افتاد و بدنبال اعمال مقررات سختگیرانه، طرفداران خارجی از ورود به ژاپن منع شده اند.

سازمان دهندگان المپیک ماه گذشته محدودیت 10 هزار طرفدار یا نصف ظرفیت استادیوم ها را معین کرد اما به تازگی اعلام نموده که گزینه برگزاری بازی ها بدون حضور طرفداران هنوز روی میز است.

شیوع ویروس کرونا در ژاپن به شدت بعضی از کشورها نبوده و این کشور حدود 14 هزار و 800 تلفات ناشی از کرونا گزارش نموده اما کارشناسان معتقدند که بروز یک موج دیگر می تواند خدمات پزشکی را در آستانه بازی ها به چالش بکشاند.

شرکت نمایندگان در المپیک توکیو رفته رفته وارد ژاپن می شوند و قرار است 11 هزار ورزشکار از حدود 200 کشور در این تورنمنت عظیم حضور پیدا نمایند.

با تعویق یک ساله المپیک 2020 توکیو به علت شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از 23 جولای تا 8 آگوست 2021، (اول تا 17 مردادماه 1400) و پاراالمپیک هم از 24 آگوست تا پنجم سپتامبر 2021 (دوم تا چهاردهم شهریورماه 1400) در مرکز ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع: عصر ایران

به "ژاپن در المپیک توکیو شرایط اضطراری کرونا اعمال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن در المپیک توکیو شرایط اضطراری کرونا اعمال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید