9 آذر؛ آخرین فرصت معرفی پینگ پنگ بازان حاضر در مسابقات قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ حرف دل، اسامی ملی پوشان تنیس روی میز ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا در مالزی پس از برگزاری رقابت های انتخابی معین خواهد شد.

9 آذر؛ آخرین فرصت معرفی پینگ پنگ بازان حاضر در مسابقات قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ حرف دل، رقابت های تنیس روی میز قهرمانی دنیا 9 تا 16 اسفند (28 فوریه تا 6 مارس 2016) به میزبانی کوالالامپور در کشور مالزی برگزار خواهد شد و تیم های مردان و زنان کشورمان نیز در این تورنمنت به مصاف حریفان خود می روند.

بر اساس اعلام فدراسیون دنیای تنیس روی میز، کشورهای حاضر در این تورنمنت باید تا روز 9 آذر اسامی بازیکنان خود را اعلام نمایند و پس از این تاریخ دیگر امکان ارسال اسامی نخواهد بود به همین دلیل قرار است پروسه انتخاب بازیکنان تیم ملی ایران از امروز (یکشبنه) شروع گردد.

امروز مسابقات دسته برتر مردان با حضور 12 بازیکن شروع می گردد و تا فردا ادامه دارد. نفرات اول تا هشتم این رقابت ها جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را به دست خواهند آورد.

در رقابت های انتخابی تیم ملی مردان که 30 آبان تا 2 آذر خواهد بود، سه نفر برتر مستقیماً به تیم ملی راه می یابند و چهارمین ملی پوش به وسیله پیشنهاد مربی به کمیته فنی معرفی می گردد.

در بخش بانوان نیز مسابقات دسته برتر در روزهای 27 و 28 آبان و رقابت های انتخابی تیم ملی 4 تا 6 آذر برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

به "9 آذر؛ آخرین فرصت معرفی پینگ پنگ بازان حاضر در مسابقات قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 آذر؛ آخرین فرصت معرفی پینگ پنگ بازان حاضر در مسابقات قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید