طراحی لوگو

جدیدترین مدل خودروی وارداتی ایران خودرو رونمایی شد ، عکس

رنو حدود یک سال پیش، مدل محبوب کلیو را فیس لیفت کرد و بنابراین طبیعی است که معادل کراس اوور آن نیز مورد توجه قرار گیرد. نسل اول این کراس اوور جمع و جور به وسیله ایران خودرو وارد کشور می شد.

16 فروردین 1403

ایلان ماسک سانفرانسیسکو را به هم ریخت

یک علامت ایکس غول پیکر و درخشان، نقطه ای از سانفرانسیسکو را نشان می دهد که ایلان ماسک می گوید میخواهد شرکتش یعنی پلتفرم پیغام رسان ایکس یا همان توییتر سابق را حفظ کند، اما مسئولان و بعضی از مردم شهر، از این شرایط ناراضی هستند.

9 مرداد 1402

حمله شبانه به ستاره های پرسپولیسی و ملی پوش جابجایی ، شجاع خلیل زاده با لوگوی نو ...

چهار بازیکن مطرح لیگ برتر و ملی پوش به جمع شاگردان پاکو خمز در تراکتور اضافه شدند.

4 تیر 1402

10 راه چاره مفید برای استفاده از USB OTG در گوشی های هوشمند

USB OTG یکی از مهم ترین وسایل الکترونیکی محسوب می گردد که به شدت برای نقل و انتقال اطلاعات به گوشی های هوشمند مفید هستند. در این مطلب ابتدا به این موضوع می پردازیم که USB OTG چیست و در قدم بعدی یاری می کنیم تا از برترین روش ها برای استفاده از این ابزار آگاهی پیدا...

5 فروردین 1402

10 پوستر فیلم که هیچ ربطی به خود فیلم نداشتند

یکی از مهم ترین عوامل برای یک کمپین بازاریابی و تبلیغاتی خوب برای فیلم، تهیه یک پوستر مناسب است که هم برای مخاطب مجذوب کننده باشد و او را به تماشا فیلم تشویق کند و هم مفهوم فیلم را برساند، اما 10 فیلمی که در ادامه نام می بریم پوسترهایشان هیچ ربطی به آن ها...

27 مرداد 1400

موتور جست وجوی بینگ به مایکروسافت بینگ تبدیل شد

شرکت مایکروسافت مدتی است که تصمیم گرفته است بعضی از ابزارهای خودش را ری برندینگ و اسامی آن ها را اصلاح کند. در این راستا، نام بینگ به مایکروسافت بینگ تغییر یافت.

26 آبان 1399