ایلان ماسک سانفرانسیسکو را به هم ریخت

به گزارش وبلاگ حرف دل، یک علامت ایکس غول پیکر و درخشان، نقطه ای از سانفرانسیسکو را نشان می دهد که ایلان ماسک می گوید میخواهد شرکتش یعنی پلتفرم پیغام رسان ایکس یا همان توییتر سابق را حفظ کند، اما مسئولان و بعضی از مردم شهر، از این شرایط ناراضی هستند.

ایلان ماسک سانفرانسیسکو را به هم ریخت

به گزارش ایسنا، این شرکت آدینه گذشته، لوگوی ایکس را روی سقف دفتر مرکزی خود در خیابان مارکت نصب کرد، اما همسایگان از نور شدید آن شکایت دارند و دپارتمان بازرسی ساختمان سانفرانسیسکو هم اعلام نموده که سرگرم تحقیقات درباره این سازه است.

این اقدام پس از انتشار پستی از سوی ایلان ماسک انجام شد که گفت با وجود شرایط اخیر سانفرانسیسکو که باعث شده است شرکت ها یکی پس از دیگری، این شهر را ترک نمایند، شرکت خود را که به تازگی تغییر نام داده است در سانفرانسیسکو نگه خواهد داشت.

ماسک که مدیرعامل شرکت خودروسازی برقی تسلا هم است، دفتر مرکزی این شرکت را در سال 2021، از کالیفرنیا به تگزاس منتقل کرد. اما حفظ شرکت ایکس (توییتر سابق) در سانفرانسیسکو، می تواند نشانه خوبی برای شهری باشد که در کوشش برای احیا از آسیب های وارد شده به گردشگری و کسب و کار در دوران پاندمی کووید است.

این منطقه مرکزی شهر است که با کاهش مشاغل در بخش فناوری، خروج خرده فروشان بزرگ و کاهش گردشگری دست و پنجه نرم می نماید. ترافیک کاهش یافته است، زیرا افراد بیشتری از خانه کار می نمایند و همزمان جرایم بزرگ و بی خانمانی، وجهه شهر را مخدوش نموده است.

ماسک نوشت: سانفرانسیسکوی زیبا، در حالی که دیگران تو را ترک می نمایند، اما ما همواره دوست تو خواهیم بود.

با این حال، همه سانفرانسیسکویی ها مشتاق دوستی ماسک نیستند. شهروندان در آخر هفته، ویدئویی از لوگوی ایکس غول پیکر در حال درخشش ضبط کردند و بعضی از نور شدید آن انتقاد کردند.

اداره بازرسی ساختمان سانفرانسیسکو، تحقیقاتی را درباره این سازه شروع و گفت و گفت که این سازه، احتمالا قوانین مجوز را نقض نموده است.

بر اساس گزارش رویترز، یک بازرس این دپارتمان در گزارش مکتوبی نوشت که نمایندگان شرکت، دو بار از دسترسی مسئولان این نهاد به پشت بام به منظور آنالیز این لوگو، جلوگیری کردند. یک بازرس گفت، یک نماینده این شرکت گفته است علامت مذکور موقتی است.

منبع: فرارو

به "ایلان ماسک سانفرانسیسکو را به هم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک سانفرانسیسکو را به هم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید