برترین شهر آمریکا برای زندگی و تحصیل 2021

به گزارش وبلاگ حرف دل، برترین شهر آمریکا برای تحصیل و یا زندگی کدام شهر است؟ اگر قصد ورود و زندگی در خاک آمریکا را دارید بهتر است درباره شهرهای آمریکا اطلاعات داشته باشید. به همین علت ما در سایت خبرنگاران و در این مقاله قصد داریم تا چندین مورد از برترین شهرهای آمریکا در سال 2021 برای زندگی و یا تحصیل را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید ملک در آمریکا و یا تحصیل و مهاجرت به این کشور را دارید حتماً تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برترین شهر آمریکا برای زندگی و تحصیل 2021

برترین شهر آمریکا برای زندگی

مسئله و سوال اصلی این است که چه چیزی باعث می گردد تا یک شهر به یک شهر ایده آل و مناسب برای زندگی کردن تبدیل گردد. به همین خاطر طی نظرسنجی بین 3600 نفر در سراسر آمریکا و با در نظر گرفتن نکاتی مثل امنیت شهر، بازار کار، مقدار هزینه کار، مقدار جرم و جنایت در شهر، کیفیت سیستم های آموزشی، امکانات رفاهی شهر، امکانات سلامتی و بهداشتی و موارد دیگر 25 شهر در آمریکا به عنوان برترین شهرها برای زندگی یا تحصیل و یا مقصد بعدی برای زندگی در سال 2021 انتخاب شده اند.

ما قصد داریم تا در ادامه فهرستی از شهرهای انتخاب شده را به شما ارائه کنیم تا با مزایای زندگی در آمریکا و یا معایب زندگی در آمریکا آشنا شوید و در صورت مهاجرت به آمریکا برترین شهر را برای زندگی و یا تحصیل خود انتخاب کنید.

25. اوماها در استان نبراسکا

این شهر که در سال 2020 در رتبه 40 قرار داشت به علت بازار کار خوب و هزینه کم زندگی در سال 2021 به رتبه 25 ارتقا پیدا کرد. در سال 2021 با وجود همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان و تاثیر آن بر تمام فعالیت های افراد و شهرها، شهر اوماها توانست شرایط را نسبتا ثابت نگه دارد. ساکنان اوماها فقط حدود 20.42 درصد از میانه عایدی خود را صرف موارد ضروری مانند هزینه مسکن، مالیات و دیگر مصارف ضروری برای زندگی می نمایند.

24. اسپارتانبورگ ، کارولینای جنوبی

شهر اسپارتانبورگ که در سمت شمال غربی استان کارولینای جنوبی قرار گرفته است به علت هزینه پایین زندگی افراد زیادی را به سمت خود جذب نموده است. به طوری که نه تنها مهاجران از کشورهای دیگر بلکه افراد آمریکایی نیز برای زندگی به این شهر مهاجرت می نمایند. طبق سرشماری ایالات متحده این شهر تنها به علت مهاجرت خالص از سال 2015 تا 2019 حدود 8 درصد رشد داشته است. افراد ساکن در شهر اسپارتانبورگ تنها فقط حدود 20.63 درصد از عایدی خود را صرف امور مالیات و مسکن مینمایند.

23. سالت لیک سیتی

با وجود مسائل به وجود آمده بر اثر شیوع بیماری کرونا، سالت لیک سیتی توانست اوضاع را بهتر از شهرهای اطراف حفظ نموده و نرخ بیکاری را پایین نگه دارد. بعلاوه میانگین عایدی هر خانواده در این شهر نسبت به دیگر شهرها نیز کمی بالاتر است. طبق آمار به دست آمده نرخ بیکاری در سالت لیک سیتی حدود 4.66 درصد بود؛ در حالی که همین نرخ در کل کشور به صورت میانگین حدود 8.1 درصد یعنی تقریبا دو برابر سالت لیک سیتی بود.

22. جکسون ویل در استان فلوریدا

می توان گفت شهر جکسون ویل هم مانند دیگر شهرهای فلوریدا به علت مهاجرت زیاد افراد رشد بالایی داشته است. طبق نظرسنجی که به وسیله ایالات متحده آمریکا اجرا شده جکسونویل در رتبه 22 بین شهرهایی قرار گرفته مردم ترجیح می دهند در آن زندگی نمایند.

21. گرین بی در استان ویسکانسین

شهر گرین بی که بیشتر به عنوان زادگاه تیم معروف پکرز معروفیت دارد در 100 مایلی شمال میلواکی قرار گرفته است. گرین بی در بین شهرهای اطراف در نظرسنجی به عنوان یکی از برترین شهرها برای زندگی انتخاب شده چون مقدار هزینه های زندگی در این شهر بسیار پایین و مناسب است. افراد ساکن گرین بی حدود 19.83 درصد از عایدی خود را صرف هزینه های ضروری زندگی مانند هزینه مسکن و مالیات مینمایند.

20. شارلوت ، کارولینای شمالی

بر اساس نتایج سرشماری ایالات متحده، منطقه شارلوت از سال 2015 تا 2019 تنها به علت بالا بودن مقدار مهاجرت به این شهر حدود 5.9 درصد رشد داشته است. طبق نظرسنجی که بین افراد مختلف در سراسر آمریکا، بسیاری از ساکنان این کشور شهر شارلوت در کارولینای شمالی را برای زندگی انتخاب کردند.

19. سیاتل

سیاتل به علت داشتن فرصت های شغلی بسیار زیاد حتی در دوران همه گیری بیماری کرونا به عنوان یکی از برترین شهرهای آمریکا برای زندگی شناخته می گردد

سیاتل در بین 150 منطقه بزرگ و پرجمعیت آمریکا از لحاظ وجود بازار کار در رتبه 6 قرار گرفته است. بعلاوه از لحاظ بالا بودن میانگین دستمزد سیاتل در فهرست تمام شهرها با میانگین 460.68 دلار سالانه رتبه 5 را در اختیار دارد

20. ملبورن ، فلوریدا

شهر ملبورن در سال 2020 در رتبه 28 قرار داشت اما طی این یک سال با ایجاد شرایط شغلی و کاری عالی و افزایش کسب و کار و رونق بازار در دوران همه گیری کرونا توانست 10 پله رشد کند و به رتبه 18 در فهرست برترین شهرهای آمریکا برای زندگی برسد. طبق سرشماری کشور آمریکا این منطقه به علت مهاجرت خالص حدود 8.46 درصد رشد داشته است. اگر شما هم قصد مهاجرت به آمریکا و یا سرمایه گذاری یا خرید ملک در آمریکا را دارید می توانید به وسیله مشاوران سایت وبلاگ حرف دل اطلاعات بسیار بیشتر و مفیدتر در خصوص شهر ملبورن به دست آورید.

17. فورت کالینز ، کلرادو

در حدود 30 مایلی جنوب استان کلرادو وایومینگ منطقه ای نسبتا کوچک اما با رشد زیاد به نام فورت کالینز قرار گرفته است. طبق سرشماری رسمی این منطقه از سال 2015 تا سال 2019 تنها به علت مهاجرت خالص حدود 8.2 درصد رشد داشته و در بین 150 شهر در حال توسعه رتبه 11 را دارد.

16. مدیسون ، ویسکانسین

درحالیکه بسیاری از شهرها در سال 2020 با نرخ بیکاری بالای 7 درصد روبرو بودند شهر مدیسون با مقدار بیکاری 4.95 درصد تقریبا در شرایط بهتری قرار داشت. بازار کار نسبتا قوی و البته مقدار دستمزد بالاتر در این شهر از عواملی هستند که مدیسون در فهرست برترین شهرهای آمریکا قرار گرفته است. مقدار میانگین حقوق سالانه در مدیسون 54.300 دلار است که از مقدار میانگین ملی که 53.490 دلار است بیشتر است.

15. سان فرانسیسکو

با اینکه سان فرانسیسکو سال جاری 5 پله سقوط کرد و به رتبه 15در این فهرست رسید اما همچنان بازار کار قوی دارد. سان فرانسیسکو با داشتن فضای کاری و فرصت های شغلی قوی در فهرست 150 شهر در حال رشد در رتبه چهارم قرار گرفته است! میانگین حقوق سالیانه در سانفرانسیسکو حدود 75.890 دلار است.

14. دنور

با اینکه دنور از رتبه 2 به رتبه 14 سقوط نموده اما همچنان یکی از شهرهای موجود در این فهرست است و بسیاری از افراد زندگی در این شهر را انتخاب مینمایند. دنور توانست در دوران همه گیری بیمار کرونا پیشرفت هایی درمورد فضای شغلی و کاری داشته باشد و به این ترتیب معروفیت خود را حفظ نموده و در این دوران هم به علت مهاجرت افراد به این شهر و بازار کار قوی نسبت به دیگر منطقه ها آمریکا پیشرفت داشته باشد.

13. دس مینز ، آیووا

داشتن بازار کار قوی، فرصت های شغلی زیاد، مهاجرت زیاد نسبتا پایدار و همیشگی و هزینه پایین زندگی در دس مینز باعث شده تا بتواند در این فهرست رتبه 13 را به دست بیاورد. بعلاوه دس مینز در فهرست 150 منطقه رو به رشد در کشور آمریکا رتبه پنجم را در اختیار دارد.

12. آن آربور ، میشیگان

بیشتر مردم این منطقه جنوب شرقی میشیگان را بخاطر معروفیت دانشگاه میشیگان می شناسند. وجود این دانشگاه بزرگ و معروف که یکی از برترین دانشگاه های آمریکا است باعث شده تا بسیاری از دانشجویان و افرادی که بورسیه تحصیلی آمریکا دریافت نموده اند به این شهر مهاجرت نمایند.

بر اساس نتایج نظرسنجی ها آن آربور بخاطر خدمات سلامتی و بهداشتی در بین 150 منطقه در حال رشد رتبه نخست را دارد. بعلاوه آن آربور بعد از منطقه ها بولدر و سن خوزه از لحاظ کیفیت آموزش و سطح تدریس در مدارس عالی و دبیرستان ها در رتبه سوم قرار گرفته است. بنابراین با داشتن برترین بیمارستان ها و خدمات درمانی، دانشگاه میشیگان و دبیرستان های عالی و تاثیرگذار به مقصدی بسیار مناسب و محبوب میان مهاجران تبدیل شده است. شما نیز می توانید در صورتیکه تمایل و قصد مهاجرت به آن آربور را داشته باشید با سایت وبلاگ حرف دل در ارتباط باشید و کاملترین اطلاعات لازم را کسب کنید.

11. بوئیس در استان آیداهو

مقدار بالای مهاجرت و هزینه پایین زندگی و ارزان بودن هزینه مسکن نسبت به میانگین عایدی سالیانه خانوار باعث شده تا بوئیس نیز در فهرست برترین شهرهای آمریکا برای زندگی قرار بگیرد. ساکنان منطقه بوئیس تنها ضروری است تا 22.11 درصد از میانه عایدی خود را صرف هزینه های ضروری زندگی مانند هزینه مسکن و مالیات نمایند.

10. پورتلند ، اورگان

ساکنان شهر پورتلند اعتقاد دارند که این شهر یکی از برترین شهرهای آمریکا برای زندگی است. درواقع پورتلند واقع در استان اورگن بعد از کلرادو اسپرینگز، کلرادو، هانالولو ، لس آنجلس و سانفرانسیسکو پنجمین شهر مورد انتخاب مردم برای زندگی است. بازار کار و فضای شغلی و فرصت های کاری قوی و پایدار و مهاجرت نسبتا همیشگی مهاجران به این شهر و افزایش جمعیت آن باعث شده تا بتواند در این فهرست رتبه دهم را کسب کند.

9. ساراسوتا ، فلوریدا

ساراسوتا که در استان فلوریدا قرار گرفته در سال 2020 در رتبه 16 قرار داشته و طی یک سال توانست هفت پله افزایش پیدا نموده و به رتبه نهم در رده بندی برترین شهرهای آمریکا برای زندگی برسد. طبق نتایج سرشماری منطقه ساراسوتا از سال 2015 تا سال 2019 تنها به علت مهاجرت خالص حدود 11.22 درصد افزایش جمعیت داشته است.

8. پورتلند ، مین

پورتلند که یکی از پرجمعیت ترین شهرهای استان مین است به دلایل زیادی مثل پایین بودن هزینه زندگی، پایین بودن آمار جرم و جنایت، بالا بودن کیفیت و رفاه زندگی مردم، خدمات بهداشتی و بیمارستانی و سلامتی با کیفیت بالا، داشتن دبیرستان های و مدارس با سطح علمی و آموزشی بالا و البته بازار کار و داشتن فرصت های شغلی زیاد توانست از رتبه 19 در سال 2020 به شماره 8 در سال 2021 ارتقا پیدا کند.

7. نِیپلز در استان فلوریدا

در سال گذشته نیپلز تنها حدود 400 هزار نفر جمعیت داشت و در رتبه 14 قرار گرفته بود، اما سال جاری با رشد جمعیت توانسته به رتبه 7 دست پیدا کند. در واقع این شهر در بین شهرهای در حال افزایش جمعیت از لحاظ سرعت جذب شهروند در رتبه چهارم قرار گرفته است. شاید مقدار گردشگر و گردشگر در این شهر به میزان میامی و یا تمپا نباشد اما بسیاری از افراد، چه افراد آمریکایی و چه غیر آمریکایی قصد دارند که برای زندگی به این شهر مهاجرت نمایند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد مهاجرت به آمریکا و یا در پی انتخاب شهری برای تحصیل در رشته مورد نظر خود در آمریکا هستید میتوانید برای مشاوره در خصوص امور مهاجرت با سایت وبلاگ حرف دل در ارتباط باشید

6. کلرادو اسپرینگز ، کلرادو

کلرادو اسپرینگز در استان کلرادو یکی از محبوب ترین شهرها برای زندگی در آمریکا محسوب می گردد و همراه با شهرهای هونولولو، لس آنجلس و سان فرانسیسکو در بالاترین قسمت جدول قرار دارند. فضای کاری فعال، بازار شغلی دائمی و قابل اعتماد، مقدار بالای مهاجرت افراد به این منطقه و ارزان بودن هزینه های زندگی باعث شده تا این شهر از شهرهای محبوب و در حال رشد محسوب گردد.

5. آستین در استان تگزاس

شهر آستین برای 3 سال متوالی 2017، 2018 و 2019 در رتبه نخست برترین شهر برای زندگی قرار داشت و بعد از آن در سال 2020 به رتبه 3 و در نهایت در سال 2021 به رتبه 5 سقوط کرد. آستین دارای مقدار مهاجرت و افزایش جمعیت بالایی است و بازار کار قوی نیز دارد به همین علت بعلاوه در این فهرست و در رتبه پنجم قرار گرفته است اما از طرف دیگر هزینه زندگی در این شهر کمی بالا رفته و علت سقوط رتبه آن هم احتمالا همین عامل است. آستین شهری شاد و زیبا با فستیوال ها و جشن های بسیار زیادی است. اگر تمایل دارید که درمورد این شهر تگزاسی بیشتر بدانید می توانید با مشاوران وبلاگ حرف دل در ارتباط باشد.

4. فایتویل ، آرکانزاس

شهر فایتویل همواره در این رتبه بندی ها در جایگاه بالایی قرار داشته و سال جاری نیز تفاوتی با سال های قبل ندارد و جایگاه این شهر به عنوان یکی از شهرهای محبوب هنوز هم بر جای خود باقی است. امنیت شغلی، فضای شغلی مناسب و بازار کار پر رونق، هزینه پایین زندگی و بالا بودن مقدار مهاجرت به این شهر همگی از دلایلی هستند که این شهر در رتبه 4 قرار گرفته است.

3. هانتسویل ، آلاباما

با وجود نگرانی ها و تنش های زیادی که در این دوران و در اثر بیماری کرونا ایجاد شده است منطقه هانتسویل همچنان توانست مقدار بیکاری را پایین نگه داشته و حتی از رتبه 15 در سال 2020 به رتبه 3 در سال 2021 پیشرفت کند. این شهر در بین 150 شهر در حال افزایش جمعیت آمریکا کمترین مقدار هزینه زندگی را دارد و از این لحاظ در رتبه نخست قرار گرفته است.

هانتسویل دارای شرکت ها و کارخانه محلی و بومی زیادی است که در زمینه های مختلف علمی، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات در حال فعالیت هستند که مقدار حقوق نسبتا بالاتری به کارمندان خود می دهند. به همین علت این شهر برای افرادی که در این زمینه ها فعالیت دارند شهری مناسب برای انتخاب و پیدا کردن یک شغل خوب با عایدی بالا در شهری زیبا با مخارج پایین است.

2. رالی و دورهام در استان کارولینای شمالی

هزینه پایین زندگی و بازار کار پویا و فعال در این منطقه باعث شده تا به یکی از مقاصد محبوب برای نقل مکان در بین افراد آمریکایی و مهاجران باشد. سیستم آموزش و پرورش، کیفیت خدمت رسانی در زمینه سلامت و مراقبت های بهداشتی، صنایع و فعالیت های همواره در حال رشد، وجود مراکز تحقیقات و فناوری همگی باعث شده اند تا این منطقه از سال 2015 تا سال 2019 به علت مهاجرت خالص حدود 5.78 رشد داشته باشد.

1. بولدر ، کلرادو

بولدر برای دومین سال متوالی در صدر این جدول قرار گرفته است. این شهر با ویژگی های مثبت خود مانند داشتن مدارس و دبیرستان هایی با سطح کیفیت آموزش بسیار بالا و حرفه ای در بین مردم آمریکا معروفیت زیادی دارد. کیفیت زندگی مردم ساکن بولدر بالا است و حقوق سالیانه آنها به طور میانگین حدود 67.160 دلار است. بولدر از زیبایی طبیعی نیز برخوردار است و با هوای پاک و کوه ها و ارتفاعات بسیار نزدیک به شهر محل مناسبی برای دوست داران طبیعت نیز به شمار می رود.

برترین شهر آمریکا برای تحصیل

همانطور که میدانید عوامل تاثیرگذار مهم در انتخاب برترین شهرهای مناسب تحصیل در هر کشوری از جمله آمریکا سطح کیفیت دانشگاه ها و شرایط شغلی و فرصت های کار و کارآموزی در آن شهرها است. البته در بسیاری از شهرهای آمریکا ممکن است هزینه ها زندگی در شهری با دانشگاه خوب و معروف کمی بالا باشد اما مزایایی که به دانشجویان تعلق میگیرد و کیفیت بالای آموزش و بعدازآن بازار کار خوب و پویا، باعث می گردد که زندگی در این شهرها همچنان محبوب باشد.

اگر به فکر تحصیل کارشناسی ارشد در آمریکا 2022 هستید به شما پیشنهاد میکنیم که برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر مانند اطلاع از برترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا به سایت وبلاگ حرف دل سر زده و با متخصصان ما مشاوره کنید.

در ادامه قصد داریم تا چد مورد از برترین شهر آمریکا برای تحصیل را به شما معرفی کنیم که در صورتی که بورسیه آمریکا 2022 به شما تعلق گرفته و یا قصد گرفتن ویزا آمریکا برای تحصیل هستید از شهری که قرار است در آن زندگی کنید اطلاعاتی داشته باشید.

1. بوستون

اگر می خواهید با برترین و با استعداد ترین دانشجویان و استادان و دانشگاهیان احاطه شوید هیچ شهری بهتر از بوستون نیست، مخصوصا اگر شهر کمبریج را برای زندگی، اشتغال و یا تحصیل انتخاب کنید. دانشگاه های هاروارد و MIT در سال 2015 و 2016 طبق رده بندی ®QS World University در رتبه های اول و دوم قرار داشتند. کارفرمایان هم همگی از معروفیت بوستون و دانشگاه های آن مطلع هستند و مسلما بعد از تحصیل در این دانشگاه ها شانس شما در بازار کار نیز بیشتر خواهد بود.

2. نیویورک

شهر نیویورک نه تنها بخاطر تئاترهای برادوی، آسمان خراش های بلند و با فعالیت های مالی و فعالیت های بزرگ در زمینه های هنری و فشن، بلکه بخاطر داشتن دانشگاه های بزرگ و مهم نیز در جهان مشهور است.

دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک در ®QS World University رتبه 22 را دارد و دانشگاه نیویورک سیتی نیز در رتبه 53 قرار گرفته است. بعلاوه 9 دانشگاه دیگر در این شهر در فهرست 800 دانشگاه برتر در سراسر جهان قرار دارند. نیویورک در بین تمام دانشگاه های کشور آمریکا بالاترین و برترین مقدار سطح رفاه و کیفیت بالای زندگی برای دانشجویان را در اختیار دارد.

3. سان فرانسیسکو

شهر سان فرانسیسکو با داشتن سیلیکون ولی به معروفیت و اعتبار جهانی رسیده و به عنوان نمادی از پیشرفت صنعت و تکنولوژی تبدیل شده است. بعلاوه با داشتن دانشگاه هایی مثل دانشگاه استنفورد و دانشگاه برکلی در کالیفرنیا به ترتیب در رتبه های 3 و 26 قرار دارند. علاوه بر دانشگاه های خوب، قسمت ساحلی یا Bay Area سانفرانسیسکو یکی از فعال ترین و پویا ترین شهرهای آمریکا در زمینه کار و اشتغال زایی است. بعلاوه هزینه های زندگی در شهر سان فرانسیسکو از بسیاری شهرهای دیگر مثل نیویورک نیز پایین تر و مناسب تر است.

4. شیکاگو

مورد بعدی در فهرست ما شیکاگو یا شهر بادها است. این شهر علاوه بر اینکه به موسیقی بلوز و جاز معروف است بلکه سال جاری نیز رتبه 30 در بین برترین شهرهای مناسب دانشجویان را کسب نموده است. این شهر دو دانشگاه معروف و معتبر دانشگاه شیکاگو با رتبه 10 در جهان و Northwestern University با رتبه 32 در جهان را در خود جای داده است. علاوه بر این دو دانشگاه دیگر در شیکاگو در فهرست 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارند. وجود این موسسات علمی و دانشگاهی بزرگ و معروف باعث شده تا بازار کار و کارآموزی دانشجویان نیز در شیکاگو بسیار داغ باشد.

5. لس آنجلس

اگر لاتاری آمریکا را برنده شده اید یا قصد دارید برای تحصیل به آمریکا بروید و یا در یکی از دانشگاهای لس آنجلس بورسیه تحصیلی دریافت نموده اید باید بدانید که نور آفتاب در لس آنجلس تقریبا در تمام طول سال به این شهر می تابد. شاید لس آنجلس به عنوان شهر موزیک، فیلم و تلویزیون معروف باشد اما از لحاظ داشتن دانشگاه های معروف نیز در رتبه 42 قرار گرفته است. دانشگاه لس آنجلس در کالیفرنیا یا UCLA در رتبه 27 در ®QS World University قرار گرفته است.

پرسش های متداول

برترین شهرهای آمریکا برای زندگی کدام شهرها هستند؟

انتخاب شدن یک شهر به عنوان برترین شهر برای زندگی به عوامل زیادی مثل هزینه زندگی، هزینه مسکن، مقدار عایدی، فرصت های شغلی و ... در آن شهر بستگی دارد که در این مقاله فهرستی کامل از 25 مورد از برترین شهرها را برای شما فراهم نموده ایم.

برترین دانشگاه های آمریکا را چگونه انتخاب کنیم؟

شما می توانید با مطالعه این مقاله با چند مورد از برترین شهر آمریکا برای تحصیل آشنا شوید. بعلاوه می توانید به وسیله مشاوره با متخصصان سایت وبلاگ حرف دل از برترین دانشگاه ها و برترین شهرهای دانشگاهی آمریکا آشنا شوید.

چگونه با وبلاگ حرف دل در ارتباط باشیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت وبلاگ حرف دل به وسیله کلیک بر روی این لینک و یا تماس با شماره 75496-021 با وبلاگ حرف دل در تماس باشید و طی جلسه مشاوره پاسخ تمام پرسش هایتان را پیدا کنید.

نتیجه گیری

آمریکا یکی از بزرگترین و مهم ترین مقصد مهاجرت برای افراد مختلف از سراسر جهان است. این منطقه بزرگ دارای استان ها و شهرهای بسیار زیاد و البته بسیار متفاوتی است که هر کدام ویژگی های متفاوتی نیز دارند. در نظر گرفتن عواملی مانند هزینه های زندگی و یا بازار کار برای انتخاب یک شهر برای زندگی مهم است.

اگر فرد به قصد ادامه تحصیل به این کشور سفر کند نیز ضروری است تا از دانشگاه های مختلف و البته برترین شهرهای دانشجویی آمریکا مطلع باشد. به همین علت ما در وبلاگ حرف دل سعی کردیم با این مقاله شما را با مواردی که باید بدانید آشنا کنیم. شما بعلاوه می توانید طی یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی با متخصصان ما مشاوره کنید و تمام اطلاعات لازم و مورد احتیاج خود را کسب کنید.

منبع: لتس گو یونی

به "برترین شهر آمریکا برای زندگی و تحصیل 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهر آمریکا برای زندگی و تحصیل 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید