بهترین سفرهای خانوادگی با بچه ها که بسیار لذت بخش خواهد بود

به گزارش وبلاگ حرف دل، این مقاله زیبا مختص بچه ها نیست بلکه مناسب بزرگسالان است که با روحیات کودک خود و برترین سفرهای بچه ها، آشنا شوند. در این راستا بهتر است که سفر با بچه ها را بشناسید تا هم به کودک خود اهمیت دهید و هم از سفر در کنار بچه ها لذت ببرید. در زیر فهرستی از معروف ترین سفرهای خانوادگی با بچه ها را عنوان نموده ایم تا یاری شما باشیم. کمتر کسی است که سفر در فهرست تفریحات و علاقمندی هایش نباشد اما در سفر با بچه ها همراه خانواده نکته قابل توجه این است که برنامه ریزی برای سفر باید به گونه ای باشد که تمام اعضای خانواده از آن لذت ببرند و برای تمام سنین کارآمد و هیجان انگیز باشد. بچه ها معمولا در سفر نسبت به بزرگترها کمتر بهره می برند. چراکه اغلب مکان های گردشی بیشتر برای سنین بزرگسال طراحی می شوند اما شناخت مکان هایی که در آن جا بچه ها نیز بهره مند باشند خالی از لطف نیست.

بهترین سفرهای خانوادگی با بچه ها که بسیار لذت بخش خواهد بود

برترین سفرهای بچه ها: کشور نیوزیلند-جزیره نرث (New Zealand North Island)

در نواحی شمالی کشور نیوزلند، جزیره زیبای نرث(North Island) واقع شده است. این جزیره زیبا با منظرههای مسحور نماینده روح هر کسی را می نوازد. روح لطیف بچه ها نیز در این منطقه رویایی به وجد خواهد آمد چرا که در جزیره نرث خالق هستی این نقاش زبر دست گیتی رنگ های شاد آبی، سبز، ارغوانی را با هم آمیخت. غارهای فراوانی در منطقه ویتیموآند(waitimoand) وجود دارد که در تاریکی اعماق غار، نورهای زیبای حاصل از تابش کرم های شب تاب مجذوبتان می نماید. اگر فضای رویایی فیلم ارباب حلقه ها شما را به شک انداخته که آیا چنین مکان سحرآمیزی در زمین وجود دارد یا خیر؟ باید به عرضتان برسانیم که می توانید این فضا را در جزیره نرث بیابید! با قدم گذاشتن در هابیتون خودتان و کودک دلبندتان از دیدن سوراخ هابیت ها در زمین شگفت زده خواهید شد! نیوزیلند در صنعت فیلمسازی از این منظره ها بکر استفاده های فراوانی می برد. یکی از این منطقه ها، ولینگتن(wellington) است که در آن می توان از کارگاه وتا نام برد. در شبه جزیره کوروماندل(coromandel) استخرهای آب گرم وجود دارند. آب گرم این حوضچه های طبیعی را از دست ندهید! آب های این حوضچه ها مملو از املاح معدنی از قبیل گوگرد است و یکی از معروف ترین سفرهای خانوادگی با بچه ها می باشد.

برترین سفرهای خانوادگی با بچه ها: کشور ایسلند-ریکیاویک (Reykjavik)

در کشور ایسلند شهری وجود دارد که اهالی آن ترافیک را تجربه ننموده اند! هوای پاک این شهر تنفس را لذت بخش می نماید. این شهر به شمالی ترین مرکز جهان معروف است. شمالی ترین نقطه ایسلند شاهدی بر این مدعاست! شهر بی ترافیک ریکیاویک در عین حال پر جنب و جوش است. شاهراه های ریکیاویک را اتوبوس ها و وسایل حمل و نقل عمومی پر نموده است. آن دسته از شهروندانی هم که احتیاج دارند شخصی به سفرهای داخل شهری بپردازند از دوچرخه استفاده می نمایند. به علت شرایط خاص جغرافیایی، ریکیاویک فصول جالبی دارد.چرا که زمستان ها چهار ساعت در روز نور خورشید را خواهید دید و تابستان ها شب به روشنی روز است! کشور ایسلند سال 2009 رکود مالی شدیدی را تجربه کرد. برای حل این مشکل ایسلندی ها در زمین های کشاورزی سبزیجات و مواد خوراکی کاشتند. در امتداد این قضیه برآن شدند تا با توسعه رستوران ها و آشپزی های متفاوت از این راه جهانگرد جذب و کسب عایدی نمایند. مطمئنا بچه ها از میل کردن غذاهای سرآشپزهای معروف اروپایی لذت خواهند برد. در ریکیاویک آب های گرم طبیعی فراوانی وجود دارد. البته استخرهای مجللی برای شما و بچه ها دلبندتان در نظر گرفته اند که آب این استخرها از چشمه های آب گرم طبیعی در یکی از سفرهای خانوادگی با بچه ها، تامین می گردد.

برترین مقاصد سفر با بچه ها: آمریکا-کلرادو (Usa-Colorado)

کلرادو در بخش جنوب غربی ایالات متحده آمریکا واقع شده است. بی تردید جنگل های بکر و پارک های ملی کلرادو هر جهانگردی را شیفته خود می نماید. بی تردید بچه ها از گردش و بازی کردن در پارک های ملی و دیدنی حیوانات از نزدیک سیر نخواهند شد. با سفر به کلرادو از طبیعتگردی لذت ببرید. بعضی از مراکز گردشگری و جهانگردی کلرادو شامل پارک ملی توده های شنی بزرگ، پارک ملی کوه راکی، پارک ملی دره سیاه، جنگل پایک، جنگل روزولت، جنگل سن ایزابل می گردد.

برترین سفرهای بچه ها: کشور کوبا-هاوانا(Cuba-Havana)

رفتن به کوبا یکی از جالب ترین سفرهای بچه ها خواهد بود. شهری است برای گردشگری به همراه خانواده و بچه ها. هنگامی که در دالان آسمان نما قدم بگذارید در هر اتاق شاهد جلوه نمایی پدیده های کیهانی خواهید بود. بیگ بنگ یا انفجار بزرگ را برایتان با صدا، نور و تصویر به نمایش می گذارند! در اتاقی دیگر صور فلکی را به دیدن خواهید نشست. بی تردید هم بزرگترها و هم بچه ها از دیدنی این صحنه های جالب حیرت زده خواهند شد و خاطره ای ابدی در ذهنشان نقش خواهد بست. بعد از آن می توانید به پارک آلمندارس بروید و از بقیه روز خود لذت ببرید. بچه ها از شهربازی و قایقرانی بسیار شاد و هیجان زده خواهند شد. بزرگترها هم می توانند نهار یا شام مفصلی را در رستوران بزرگ پارک میل نمایند . اینجا یکی از سفر با بچه ها است که بچه ها از آن نهایت لذت را ببرند.

برترین سفرهای خانوادگی با بچه ها: روساریو، آرژانتین

در ساحل غربی رود پارانا در کشور آرژانتین، شهر روساریو واقع شده است. این شهر زیبا دارای رستوران های متعدد با غذاهای بسیار لذیذ و هم چنین سالن های سرو بستنی است. بستنی در سفرهای بچه ها، آن ها را به خود جذب خواهد نمود! این منطقه حیات وحش بی نظیری دارد. بعلاوه می توانید به همراه خانواده قایق کرایه کنید و به گشت زنی روی رودخانه وسیع پارانا سرگرم شوید. آبشار معروف ایگوسو از جاذبه های گردشگری دیگر این شهر زیباست.

برترین مقاصد سفر با بچه ها: انگلستان-جزیره وایت (England-Wight island)

یکی از فعالیت هایی که بچه ها عاشق آنند، بازی در شن ها و ماسه هاست! بی شک حتی بزرگسالان نیز شیفته شن بازی روی ساحل اند. ساحل های وسیع، متفاوت و بکر جزیره وایت در بریتانیا جای بسیار مناسبی برای شن بازیست. بعلاوه منظره بی نظیر و خاطره برانگیز ساحل و جنگل های آن سرگرمیی بی سابقه را برایتان رقم خواهد زد. در جنگل ها و باغ های روی صخره شاهد پارک بلک گنگ بریتانیا هستیم. در این پارک که سفر را برای بچه ها عزیزتان به یاد ماندنی می نماید دایناسورهای انیماترونیک ساخته و قرار گرفته که گویی به دوران ژوراسیک سفر نموده اید.

برترین سفرهای بچه ها: کشور اندونزی-جزایر بالی و گیلی (Bali Gili)

جزیره بالی با فرهنگ مسلمان محوری از بزرگترین جزایر گردشگری جهان محسوب می گردد که برای سفرهای بچه ها با خانواده بسیار مجذوب نماینده است. این جزایر اقیانوس های هند و اطلس را به هم دوخته اند به همین علت از نظر آب و هوا سحر آمیز و متفاوت با هر نقطه ای از زمین می باشد. بچه ها دلبندتان را می توانید به پارک میمون ها ببرید! جنگل اوبود محل این سرگرمی فرق دارد. در ضمنً از شنا کردن در آبشار گیتجی و دیدنی نمایش دلفین های جزیره نیز غافل نشوید! اگر وقت برای خوش گذرانی کم نیاوردید حتما قایقی کرایه کنید و با سفری کوتاه به جزیره ای با ماسه های سفید و آب شفاف و کریستاله سفر کنید تا ضیافتی بی بدیل را از دست ندهید. این ضیافت در سواحل منو برپا می گردد یعنی تخمگذاری لاک پشت های دریایی غول پیکر! این جزیره زیبا گیلی نام دارد که با فاصله اندکی از جزیره بالی واقع شد. قایقی کوچک وسیله مناسبی برای رفتن به آنجاست.

برترین سفرهای خانوادگی با بچه ها:آمریکای مرکزی-بلیز (Usa-belize)

سفر به کشور گل ارکیده سیاه! نماد مردم این کشور گل ارکیده سیاه است. این منطقه خوش آب و هوا دارای آب و هوای استوایی است و در بخش مرکزی قاره آمریکا و نزدیک به خط استوا واقع شده است. جنگل های استوایی این منطقه و نیز حیات وحش این جنگل ها، جهانگرد های زیادی را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می نماید. میمون های عنکبوتی و توکان های میوه خوار و نوک درازش شهره گردشگران قاره آمریکاست. بچه ها از دیدن و غذا دادن به میمون های شیطان حتما لذت خواهند برد. سواحل زیبای این کشور و نیز غار آبی این کشور بسیار جالب و مجذوب نماینده است. 36% مردم بلیز از نژاد مستیزو(دورگه سرخ پوست و سفید پوست) و الباقی سرخ پوست، سیاه پوست و سفید پوستند. پس اگر سفری به بلیز داشتید حتما آداب و رسوم، غذاها و مراسم آیینی سرخ پوستان را تجربه نمایید!

برترین مقاصد سفر با بچه ها: یوتا-پارک ملی زایان (Utah-Zion NationalPark)

یکی دیگر از مجذوب نماینده ترین سفرهای بچه ها، سفر به پارک ملی زایان است! پارک ملی زایان در استان یوتا واقع شده است. اگر در پی گردشی به یاد ماندنی با خانواده هستید سفر به پارک های ملی یوتا و به خصوص پارک ملی زایان را از دست ندهید. روز گردشی بچه هاتان را با کوکی های خوشمزه و داغ که در پارک فروخته می گردد، لذت بخش تر کنید! طبیعت بکر و آب و هوای معتدل بارانی این منطقه وصف شدنی نیست! بعلاوه می توانید از اسب سواری در پیست های زایان، حیات وحش دره زایان و نیز آبشارهای فراوان آن خاطره ای به یادماندنی را برای خود و بچه ها عزیزتان رقم بزنید!

برترین سفرهای بچه ها: کانادا-تورنتو (Canada-Toronto)

سفر به شهر مجلل تورنتو را حتما در فهرست برنامه ریزی خود قرار دهید. این شهر بزرگ و شلوغ به علت پیشرفته بودنش مکان ها و تکنولوژی های فراوانی را برای خوش گذرانی بچه ها در چنته دارد. از موزه دایناسورها گرفته تا پارک هایی با تکنولوژی ورزشی-سرگرمیی. بعلاوه با سفر از شمال تورنتو تا جنوب آن شاهد جاذبه های گردشگری فراوان خواهید بود. از خلیج گریگوریان در شمال تا آبشار نیاگارا در جنوب تورنتو برای سرگرمی و خوش گذرانی وقت کم خواهید آورد! در ضمنً بازارهای مجلل و شیک تورنتو را از دست ندهید.

منبع: همگردی

به "بهترین سفرهای خانوادگی با بچه ها که بسیار لذت بخش خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفرهای خانوادگی با بچه ها که بسیار لذت بخش خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید