ارایه خدمات سامانه 09629 به گردشگران در نوروز 1403

به گزارش وبلاگ حرف دل، سامانه سفر 09629 در نوروز 1403 به مسافران داخلی و گردشگران خارجی به صورت شبانه روزی خدمات ارایه می دهد.

ارایه خدمات سامانه 09629 به گردشگران در نوروز 1403

به گزارش وبلاگ حرف دل به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، سامانه سفر 09629 در نوروز 1403 به مسافران داخلی و گردشگران خارجی به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهد.

این سامانه همچون سال های گذشته در کنار سایر اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر برای تسهیل و تسریع در عبور و مرور در سفرهای جاده ای به صورت شبانه روزی به تماس های هم وطنان و گردشگران پاسخ می دهد.

پاسخگویی به تماس ها، رسیدگی به مسائل و شکایت مسافران در حوزه اماکن اقامتی، پذیرایی و خدماتی در کنار ثبت پیام های تجلیل و قدردانی از خاطره سازان سفر، از مهمترین وظایف و فعالیت های این سامانه است.

در نوروز 1403 به منظور تسهیل در تردد گردشگران و رونق صنعت گردشگری در کشورمان، خدمات اطلاعاتی گردشگران حتی ایام تعطیل به صورت 24 ساعته از طریق سامانه 09629 به متقاضیان ارائه می شود.

مسافران و گردشگران خارجی نیز در صورت مواجهه با هرگونه مسائل گمرکی و یا انتظامی، نیاز به خدمات امداد خودرو و … در هر نقطه از ایران می توانند با سامانه ملی سفر 09629 تماس بگیرند و برای حل مشکل و یا دریافت راهنمایی های لازم از تجارب و دانش تخصصی کارشناسان مربوطه بهره مند شوند.

جاذبه های مختلف گردشگری، شرایط راه ها و جاده ها، هواشناسی، اماکن اقامتی، موزه ها و فرهنگسراها، اماکن پذیرایی، امداد خودرو، دفاتر خدمات مسافرتی، صدور اسناد، بانک ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها، داروخانه ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، مجتمع های خدماتی و رفاهی، پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت گازها، مراکز فروش صنایع دستی، جشنواره های فرهنگی و …موضوعاتی است که مسافران می توانند با شماره گیری تلفن 09629 اطلاعات مربوط به آنها را دریافت کنند.

این سامانه به صورت دو زبان فارسی و انگلیسی است و گردشگران تمامی اطلاعات مورد نیاز مربوط به راه ها، هواشناسی، اسکان، پذیرایی، قیمت ها دریافت و شکایت خود را اعلام کنند.

منبع: دنیای سفر

به "ارایه خدمات سامانه 09629 به گردشگران در نوروز 1403" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارایه خدمات سامانه 09629 به گردشگران در نوروز 1403"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید