انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها

به گزارش وبلاگ حرف دل، تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در نمایشگاه دستاورد های شش ماهه وزارت مردم با هدف عدم مهاجرت از روستا ها به شهر ها و حفظ جمعیت مولد روستایی به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ حرف دل، آیین امضای تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در نمایشگاه دستاورد های شش ماهه وزارت مردم برگزار گردید.

بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با تاکید بر راهبرد صندوق در برقراری عدالت اجتماعی، گفت: طبق اصل 29 قانون اساسی در پی بیمه شدن تمامی افراد واجد شرایط فاقد بیمه اجتماعی هستیم تا در راستای تحقق اهداف عالیه نظام گام برداریم.

وی اضافه نمود: این تفاهم نامه بستری برای استفاده از ظرفیت های دهیاری ها در مورد بیمه اجتماعی روستاییان است.

برقراری اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاری ها سراسر کشور در تبیین اهداف صندوق می توانیم رسالت قانونی خود را بهتر پیش ببریم و جامعه هدف را بهتر بشناسیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرگفت: با توجه به اینکه بیشتر کارگزاران صندوق دهیاران هستند و از دل مردم روستایی و عشایری برگزیده شده اند می توانند سفیران خوبی برای ما باشند.

مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به سیاست های رئیس جمهوری مبنی بر برطرف نابرابری های اجتماعی گفت: برای داشتن توسعه متوازن باید توسعه متوازن جمعیت صورت بگیرد و خدمات متوازن را بین مردم ارائه دهیم.

وی اضافه نمود: با ترویج و تشویق فرهنگ بیمه در بین آحاد جامعه قادر خواهیم بود این توسعه متوازن را برقرار کنیم.

معاون وزیر کشور گفت: از جمله اهداف ما عدم مهاجرت از روستا ها به شهر ها و حفظ جمعیت مولد روستایی است که این تفاهم نامه در جهت برطرف بخشی از دغدغه های کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور انجام می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید