بازدید وزیر و معاون گردشگری از غرفه یابکس در نمایشگاه صنعت گردشگری

به گزارش وبلاگ حرف دل، نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری و صنایع وابسته سال جاری در تاریخ نهم بهمن 1400 تا 12 بهمن 1400 در بخش نمایشگاه بین المللی تهران دایر است. این دوره 15 امین دوره ایست که این نمایشگاه برگزار می گردد.

بازدید وزیر و معاون گردشگری از غرفه یابکس در نمایشگاه صنعت گردشگری

وزیر گردشگری جناب آقای عزت الله ضرغامی و بعلاوه معاون گردشگری از سالن 38 نمایشگاه گردشگری و غرفه یابکس (yabex.net) تماشا کردند. جناب آقای عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری خاطر نشان کرد حضور موثر آژانس های هواپیمایی و فعالین در این عرصه پس از دو سال رکورد در دوران کرونا قابل تقدیر است ایشان بر نقش پررنگ آژانس های گردشگری در شناخت فرهنگ و رسوم شهرهای مختلف داخلی و خارجی تاکید نمود و اضافه کرد فعالین این عرصه در سال پیش رو بیش از پیش و با قدرت در توسعه این امر تمرکز نمایند.

موتور جست و جوی یابکس که با هدف انتخاب بهینه خدمات گردشگری خصوصا بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی تمرکز نموده است. مورد توجه ایشان نهاده شد.

یابکس، موتور جست و جوی قدرتمندی است که با شعار قبل از سفر یابکس کن خود را به عنوان یک متاسرچ در بازار گردشگری در سطح بالایی قرارداده است. گفتنی است که هدف این وب سایت مقایسه قیمت بلیط های هواپیمایی از آژانس های مختلف برای کاربران است.

نمایشگاه گردشگری از تاریخ 9 الی 12 بهمن در حال برگزاری است.

اهداف برگزاری نمایشگاه گردشگری

در نمایشگاه مورد نظر آخرین دست آوردها در حوزه های مختلف به نمایش در آمده و بعلاوه سخنرانی های زیادی برای صنعت گردشگری اجرا شده است. بعلاوه صنایع دیگر مانند هتل داری از آخرین تجهیزات خود رونمایی نموده یا به موارد مهمی مانند استارتاپ ها و دست آوردهای خلاقانه توجه ویژه ای شده است.

این گونه نمایشگاه ها فرصتی ویژه هستند تا کارآفرینان در کنار یکدیگر نهاده شده و با اشتراک گذاشتن ایده های خود به ایده های جدیدی دست یابند.

ارتباط رودررو با مشتری

بازدید از نمایشگاه به وسیله افراد مختلف سبب می گردد تا فرصتی ویژه برای ملاقات مستقیم با مشتری ها به وجود بیاید. این مورد از این جهت مهم است که در این ملاقاتها خواسته ها، نظرات و مسائل به طور مستقیم به گوش سازمان مورد نظر می رسد. همین طور برگه های نظر سنجی نیز در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می گیرد که پر کردن آن ها شرکت ها را در بهتر کردن خدمات خود کمک می دهد.

منبع: همگردی

به "بازدید وزیر و معاون گردشگری از غرفه یابکس در نمایشگاه صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر و معاون گردشگری از غرفه یابکس در نمایشگاه صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید