بازگشایی موزه هنرهای معاصر با برپایی 2 نمایشگاه هنری

به گزارش وبلاگ حرف دل، موزه هنرهای معاصر تهران با برگزاری دو نمایشگاه هنری بازگشایی خواهد شد. این موزه از 15 فروردین ماه با تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تعطیل شده بود.

بازگشایی موزه هنرهای معاصر با برپایی 2 نمایشگاه هنری

پس از قرارگیری تهران در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، موزه هنرهای معاصر نیز مانند سایر موزه های مرکز از 15 فروردین ماه تعطیل شد. با این وجود و پس از کاهش نسبی آمار مبتلایان به ویروس کرونا، مقرر شده است که این موزه با برگزاری دو نمایشگاه نو بازگشایی گردد.

بر همین اساس نشست خبری بازگشایی نمایشگاه نو موزه هنرهای معاصر تهران روز سه شنبه (11 خردادماه) ساعت 10:30 باحضور هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی)، احسان آقایی (رییس موزه هنرهای معاصرتهران)، شهریارحاتمی (کیوریتور نمایشگاه نهان برعیان) و امیرراد (کیوریتور نمایشگاه مروری بر آثار پرسونا) در محل موزه برگزار گردد.

نمایشگاه های برنامه ریزی شده برای بازگشایی موزه شامل نمایشگاه نهان برعیان با موضوع مهندسی تصویر در نقاشی ایرانی و نمایشگاه مروری بر آثار پرسونا با مروری بر آثار اندی وارهول از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران خواهد بود.

لازم به ذکر است که موزه هنرهای معاصر تهران بعد از بیش از دو سال تعطیلی به منظور بازسازی و بازسازی، در نهایت 9 بهمن ماه با نمایش مجموعه آثار اهدایی زنده یاد منیژه میرعمادی، از هنرمندان معاصر ایران، به صورت رسمی افتتاح شد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "بازگشایی موزه هنرهای معاصر با برپایی 2 نمایشگاه هنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی موزه هنرهای معاصر با برپایی 2 نمایشگاه هنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید