بازیکن استقلالی؛ گزینه عجیب سپاهان برای فصل آینده ، انتقال با یک نام بزرگ!

به گزارش وبلاگ حرف دل، طی روزهای اخیر خبر هایی در مورد حضور بازیکن سابق استقلال در باشگاه سپاهان شنیده شده است.

بازیکن استقلالی؛ گزینه عجیب سپاهان برای فصل آینده ، انتقال با یک نام بزرگ!

به گزارش وبلاگ حرف دل یکی از نخستین شایعات نقل وانتقالاتی در تابستان سال جاری فوتبال ایران، به حضور کاوه رضایی در سپاهان مربوط می گردد. خب البته دست کم تا لحظه تنظیم این مطلب چیزی به طور رسمی اعلام نشده اما رسانه ها طی چند روز گذشته از توافق قطعی و نهایی مهاجم پیشین استقلال با باشگاه اصفهانی خبر داده اند. سپاهان اغلب اوقات فصل گذشته را فقط با شهریار مغانلو به عنوان تک مهاجم بازی کرد و به نظر می رسد ژوزه مورایس دنبال تقویت خط حمله برای فصل آینده بوده باشد. شاید در همین راستاست که سپاهانی ها سراغ کاوه رضایی رفته اند؛ بازیکنی که فصل گذشته یکی از عجیب ترین سرنوشت های ممکن را تجربه کرد.

حتما می دانید که رضایی ابتدای لیگ بیست ودوم قصد داشت به استقلال برود اما لیست این باشگاه پر بود و او به ناچار راهی تراکتور شد. همان زمان توافقنامه ای بین رضایی و باشگاه استقلال منعقد شد مبنی بر اینکه او باید در پنجره زمستانی برگردد، در غیراین صورت باشگاه موظف به پرداخت غرامت خواهد بود.

رضایی به پشتوانه همین توافقنامه، قراردادش با تراکتور را فسخ کرد اما نتوانست آبی پوش گردد و در نهایت با شکایت تراکتور، از حضور در میادین محروم شد. به این ترتیب او ماه هاست که بازی نکرده و در طول یک سال گذشته فقط 2گل برای تراکتور به ثمر رسانده است. رضایی فصل آخر حضور در فوتبال بلژیک را هم به بطالت گذراند و طی 3بازی پیروز نشد هیچ گلی برای لوون بزند. در چنین شرایطی است که گفته می گردد سپاهان سراغ او رفته؛ آنچه اگر درست باشد، باعث تعجب است. آیا کسی از سطح فنی فعلی این مهاجم 31ساله باخبر است؟ آیا شما مطمئن هستید بازیکنی که ماه هاست بازی نکرده، به کارتان خواهد آمد؟ یا فقط همین که نام بزرگی داشته باشد کافی است؟

منبع: همشهری آنلاین

به "بازیکن استقلالی؛ گزینه عجیب سپاهان برای فصل آینده ، انتقال با یک نام بزرگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن استقلالی؛ گزینه عجیب سپاهان برای فصل آینده ، انتقال با یک نام بزرگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید