مذاکره مدیران پرسپولیس با کاوه رضایی انجام شد ، از میان 2 مهاجم استقلالی یک بازیکن سرخپوش می شود

به گزارش وبلاگ حرف دل، باشگاه پرسپولیس در پی به خدمت گرفتن ستاره نو خط حمله استقلال است.

مذاکره مدیران پرسپولیس با کاوه رضایی انجام شد ، از میان 2 مهاجم استقلالی یک بازیکن سرخپوش می شود

به گزارش وبلاگ حرف دل ساعاتی پیش از دیدار این هفته پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک، مدیربرنامه کاوه رضایی در جلسه ای با مدیران پرسپولیس حضور یافت و شرایط این انتقال احتمالی را مورد بررسی قرار دادند.

در شرایطی که بعد از جذب یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس طبق نظر یحیی گل محمدی برای تقویت خط هجومی در پی مهاجم دیگری نیز هست، آنها اکنون مذاکراتی با کاوه رضایی برای انتقال به پرسپولیس داشتند.

کاوه رضایی که بعد از چند فصل حضور در فوتبال بلژیک در این فصل عزم بازگشت به لیگ برتر را داشته، با بن بست در انتقال به استقلال روبرو شده است. پر بودن لیست استقلال نیز باعث شده تا احتمال نزدیک به یقین این انتقال تا نیم فصل نهایی نشود. کاوه رضایی که به امید حضور در جام جهانی و نمایشی پیروز در لیگ برتر ایران قصد بازگشت به استقلال را داشت، اکنون باید در فرصت به جای مانده تصمیم مهمی اتخاذ کند و فرصت را بیش از این از دست ندهد.

رضایی که پیش از این نیز در آستانه انتقال به پرسپولیس از ذوب آهن قرار داشت، با تغییر جهت به استقلال با پیراهن شماره 9 آبی پوشان سابقه گلزنی در دربی را نیز به کارنامه خود اضافه کرده بود. او در ادامه جهت فوتبالی اش راهی اروپا شد و اکنون امیدوار به حضوری پیروز در فوتبال ایران است اما شرایط استقلال او را در این هدف با مشکل روبرو کرده است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز به این انتقال (حضور کاوه رضایی در جمع سرخپوشان)رضایت داده و بدش نمی آید شاگرد سابقش در ذوب آهن را در کنار خود داشته باشد. با این حال اولین جلسه طرفین با حضور مدیربرنامه کاوه رضایی در پرسپولیس بی نتیجه مانده است و باید دید در ادامه چه شرایطی رخ خواهد داد.

پرسپولیس البته به صورت موازی انتقال شیخ دیاباته به این باشگاه را هم دنبال می کند و همه چیز مهیای انتقال است. این مهاجم اهل مالی در آستانه تصمیم نهایی خود قرار گرفته است و باید دید در نهایت، مهاجم بعدی پرسپولیس، از بین کاوه رضایی و شیخ دیاباته کدام خواهد بود یا اینکه تصمیم دیگری گرفته خواهد شد

منبع: همشهری آنلاین

به "مذاکره مدیران پرسپولیس با کاوه رضایی انجام شد ، از میان 2 مهاجم استقلالی یک بازیکن سرخپوش می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره مدیران پرسپولیس با کاوه رضایی انجام شد ، از میان 2 مهاجم استقلالی یک بازیکن سرخپوش می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید