برندگان جایزه مسافر تجاری 2018 معرفی شدند

به گزارش وبلاگ حرف دل، جوایز مسافر تجاری بر اساس رای خوانندگان مجله انتخاب و نتایج آن از طریق یک شرکت حسابرسی مستقل به تایید می رسد و به عنوان یک معیار برتر در این صنعت از اهمیت زیادی برخوردار است.

برندگان جایزه مسافر تجاری 2018 معرفی شدند

روز دوشنبه 15 اکتبر، برندگان جوایز مسافر تجاری 2018 (Business Traveller Awards) در یک مهمانی ناهار در هتل رویال گاردن (Royal Garden hotel) لندن، با حضور ناشران مجله Business Traveler و Panacea Media و از طریق مهمان بسیار محترم و ویژه این مراسم، مایکل پورتیلو، اعلام شد.

این جوایز که با حمایت های اقتصادی پاناسونیک اهدا می شود، بر اساس امتیازاتی که از طریق خوانندگان به هر کدام از کاندیداها اعطا می کنند انتخاب می شود و نتیجه آن به تایید یک شرکت حسابرسی مستقل می رسد. نتیجه نهایی این جوایز، به عنوان معیاری معتبر در صنعت مسافرت شناخته می شود. به پشتوانه حضور 30 ساله این جوایز در تقویم صنعت مهمان نوازی و مسافرت، بیشتر از 250 عدد از رهبران این صنعت در رقابت های تنگاتنگ امسال حضور داشتند.

هواپیمایی سنگاپور (سنگاپور Airlines) چهار جایزه مهم شامل بهترین ایرلاین، بهترین ایرلاین آسیایی، بهترین کلاس اکونومی و بهترین کلاس خدمه کابین را به خود اختصاص داد. بریتیش ایرویز (British Airways) بار دیگر برنده جایزه بهترین هواپیمایی برای مسافت های کوتاه، بهترین برنامه معمول پروازی و بهترین محل استراحت فرودگاهی به خاطر اتاق کنکورد که در ترمینال پنج فرودگاه هیتروی لندن قرار گرفته است، را دریافت کرد. سازمان وان ورلد (oneworld) که دفتر مرکزی آن در نیویورک مستقر است نیز مفتخر به دریافت عنوان بهترین اتحاد ایرلاین های همکار شد.

در همین حال، قطر ایرویز (Qatar Airways) سه جایزه برای بهترین خط هوایی مسافت های دور، بهترین کلاس بیزینس و بهترین هواپیمایی خاورمیانه را تصاحب کرد و عناوین بهترین فرست کلاس، بهترین کلاس اقتصادی پرمیوم، و بهترین ایرلاین ارزان قیمت به ترتیب به امارات (Emirates)، ویرجین آتلانتیک (Virgin Atlantic) و ایزی جت (Easyjet) رسید. خطوط هوایی دلتا (Delta Air Lines) به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی آمریکای شاقتصادی، خطوط هوایی آفریقای جنوبی (South African Airways) به عنوان بهترین ایرلاین آفریقایی و ایروفلات (Aeroflot) به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اروپای شرقی انتخاب شدند.

فرودگاه چانگی (چانگی airport) برای سی و یکمین سال متوالی، به عنوان بهترین فرودگاه جهان انتخاب شد و فرودگاه اسخیپول آمستردام (Amsterdam Schiphol) جایزه اروپا را از آن خود کرد و فرودگاه هیترو لندن (London Heathrow)، بهترین فرودگاه از نظر خرید بدون اقتصادیات لقب گرفت. آویس (Avis) بار دیگر به عنوان بهترین شرکت کرایه خودرو در سراسر جهان و در اروپا برگزیده شد؛ این در حالی بود که ویرجین ترینز (Virgin Trains) جایزه بهترین قطار محلی بریتانیا را به خود اختصاص داد.

در مقوله هتل ها، هتل ها و استراحتگا ه های اینترکانتیننتال (InterContinental Hotels & اقامتگاه) برنده عنوان بهترین هتل های زنجیره ای تجاری در سطح جهان شد و عنوان بهترین هتل تجاری در بریتانیا نیز به اینترکانتیننتال لندن در پارک لین (InterContinental London Park Lane) رسید؛ در حالی که هتل هیلتون (Hilton) پیروز به کسب سه جایزه برای بهترین هتل های زنجیره تجاری در بریتانیا و اروپا و نیز بهترین برنامه وفاداری هتل به خاطر طرح افتخارات هیلتون شد. ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental) جایزه بهترین هتل های زنجیره ای لوکس را تصاحب کرد؛ و شانگری-لا سنگاپور (The Shangri-La سنگاپور) هم عنوان بهترین هتل تجاری در سطح جهان را از آن خود کرد.

سایر برندگان عبارت هستند از: هتل ها و استراحت گاه های روتانا (Rotana Hotels & اقامتگاه)، هتل ها و استراحت گاه های شانگری-لا (Shangri-La Hotels & اقامتگاه)، هتل ها و استراحت گاه های اوبروی (Oberoi Hotels & اقامتگاه)، هتل ها و استراحت گاه های لانگ هام (Langham Hotels & اقامتگاه)، هتل پریمیر (Premier Inn)، هتل های ماریوت (Marriott Hotels)، اقامت گاه اسکات (Ascott The Residence) و هتل فرودگاهی ریگال هنگ کنگ (Regal Airport Hotel Hong Kong).

بیشتر از 250 مدیر اجرایی از بخش های مختلف صنعت گردشگری در این مراسم شرکت داشتند؛ این تعداد با آراء مستقیم خوانندگان مجله پیشروی بریتانیا انتخاب و از طریق یک شرکت حسابرسی مستقل تایید شدند.

منبع: کجارو / traveldailynews.com

به "برندگان جایزه مسافر تجاری 2018 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان جایزه مسافر تجاری 2018 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید