برگزاری مسابقه جمعیت جوان، ایران پایدار در آذربایجان غربی، اعلام کلاس های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه

به گزارش وبلاگ حرف دل در ارومیه، مسابقه جمعیت جوان، ایران پایدار به همت اداره کل کتابخانه های عمومی و مجمع ملی فعالان جمعیت استان آذربایجان غربی با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از 10 تا 31 خردادماه 1402همراه با جوایز نقدی در حال برگزاری است.

برگزاری مسابقه جمعیت جوان، ایران پایدار در آذربایجان غربی، اعلام کلاس های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند متن و سوالات از پورتال اداره کل کتابخانه های عمومیwww.aghpl.ir دانلود و پس از مطالعه متن و تکمیل پرسشنامه، آن را به اداره کل کتابخانه های عمومی تحویل دهند.

برنامه کلاس های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه اعلام شد

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و به منظور یاری به غنی سازی اوقات فراغت کاربران کتابخانه، برنامه کلاس های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه در رشته های مختلف هنری و علمی در کتابخانه مرکزی اورمیه اعلام شد.

نقاشی با مداد رنگی ویژه 5 تا 12 سال، زیبانویسی با مداد ویژه 7 تا 12 سال، اوریگامی برای 6 تا 12 سال، سیاه قلم سطح یک و دو و کاردستی با خمیر چینی ویژه 9 تا 12 سال از جمله کلاس های هنری هستند و برنامه نویسی و رباتیک ویژه 6 تا 18 سال، فلسفه برای کودک ویژه 9 تا 12 سال، نوشتن خلاق، خوشنویسی و تندخوانی ویژه 12 سال به بالا از جمله کلاس های علمی و ادبی هستند که برگزار خواهد شد.

کلاس ها از اول تیر ماه آغاز خواهد شد و متقاضیان می توانند برای ثبت نام، در روزهای غیر تعطیل از ساعت 9 تا 14 به کتابخانه مراجعه نمایند.

جمع خوانی کتاب به منظور یاری به روان خوانی بچه ها و افزایش اعتماد به نفس آنان، قصه گویی، کاردستی و ... روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در محل بخش کودک برگزار می گردد و همه اعضا می توانند شرکت نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برگزاری مسابقه جمعیت جوان، ایران پایدار در آذربایجان غربی، اعلام کلاس های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه جمعیت جوان، ایران پایدار در آذربایجان غربی، اعلام کلاس های آموزشی کتابخانه مرکزی ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید