بومگردی های پیروز به عنوان الگو تجلیل و معرفی می شوند

به گزارش وبلاگ حرف دل، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، بومگردی های پیروز به عنوان الگو تجلیل و معرفی می شوند.

بومگردی های پیروز به عنوان الگو تجلیل و معرفی می شوند

یاور عبیری، رئیس جامعه انجمن های حرفه ای اقامتگاه های بومگردی ایران بیان نمود: در راستای اهداف جامعه قصد داریم تا بومگردی های پیروز را به عنوان الگو معرفی کنیم شاخص این معرفی نیز در حوزه های مختلفی از جمله احترام به محیط زیست، منابع طبیعی، صنایع دستی، حیات وحش و غیره است. بومگردی هایی که در این حوزه ها خوب فعالیت نموده باشند، شاخص ها را آنالیز نموده و به عنوان الگو معرفی می کنیم تا بتوان آن را تکثیر کرد.

وی گفت: به همین علت جشنواره کاراکترهای بومگردی را با حضور مدیران 350 بومگردی در کشور برگزار کردیم و معتقدیم که هر فردی می تواند به عنوان کاراکتر برای آن بومگردی مهمان جذب کند.

عبیری بیان نمود: آئین های مختلفی در برنامه اجرا شد قصد داریم این برنامه ها را در سال پیش رو پررنگ تر در بومگردی ها اجرا کنیم، چون بومگردی ها هستند که بسیاری از آئین ها و رسوم از یاد رفته را احیا می نمایند.

عبیری با بیان اینکه بومگردی ها حافظ میراث کهن ما هستند، گفت: بسیاری از بومگردی ها از شاخص برگزاری رویداد استفاده می نمایند و در بیشتر آنها آئین های سنتی حتی شاهنامه و حافظ خوانی انجام می گردد که میتوان به آن به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی برای معرفی بومگردی برتر توجه کرد.

منبع: همگردی

به "بومگردی های پیروز به عنوان الگو تجلیل و معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومگردی های پیروز به عنوان الگو تجلیل و معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید