حفیظی: پیشنهاد اقتصادی شنژن برای حضور 2 ماهه من به اندازه یک فصل بازی در لیگ ایران بود

به گزارش وبلاگ حرف دل، بازیکن جدید تیم شنژن چین معتقد است که این کشور در فوتسال آسیا در سطح پایینی واقع شده است، اما از لحاظ شرایط اقتصادی به مراتب بهتر از ایران است.

حفیظی: پیشنهاد اقتصادی شنژن برای حضور 2 ماهه من به اندازه یک فصل بازی در لیگ ایران بود

پیمان حفیظی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه وبلاگ حرف دل پویا، در خصوص انتقالش به تیم فوتسال شنژن چین گفت: یک ماه پیش این باشگاه یک پیشنهاد وسوسه انگیز به من داد. با توجه به اینکه تیم شنزن در جام باشگاه های آسیا یعنی یک صحنه بین المللی حضور دارد، تصمیم گرفتم به این تیم بروم.

وی با اشاره به اینکه این انتقال تنها برای جام باشگاه های آسیاست، گفت: زمزمه هایی وجود دارد که پس از این رقابت ها هم در شنژن بمانم. صحبت هایی در این باره با من نموده اند، اما در این دو ماه باید شرایط را آنالیز کنم. من مربی این تیم را نمی شناسم، اما می دانم او به بازیکن رأس علاقه زیادی دارد. این مربی بازی های من را دیده بود و پس از آن روابط عمومی باشگاه شنژن با من مذاکره کرد.

بازیکن جدید تیم شنژن درباره شرایط فوتسال چین در مقایسه با ایران خاطر نشان کرد: کشور چین در فوتسال آسیا در سطح پایینی واقع شده است، اما از لحاظ شرایط اقتصادی به مراتب بهتر از ایران است. پیشنهاد آنها برای حضور دو ماهه من به اندازه یک فصل بازی در لیگ ایران بود.

حفیظی با اشاره به هم گروهی تیم شنژن با گیتی پسند در جام باشگاه های آسیا توضیح داد: نمی دانم بگویم خوشبختانه یا متأسفانه با این تیم هم گروه شده ایم. گروه ما بسیار سخت است، هم تیم ژاپنی قوی است و هم گیتی پسند سال جاری مدعی قهرمانی است.

بازیکن فصل گذشته تیم حفاری اهواز با بیان اینکه چند پیشنهاد از تیم های ایرانی داشته است، گفت: جام باشگاه های آسیا معتبرترین مسابقات فوتسال آسیاست و بازیکنان حاضر در این تورنمنت زیر ذره بین هستند. بازیکنان ایرانی زیادی در سال های گذشته برای این مسابقات به تیم های عراقی می رفتند، اما شرایط چین از لحاظ اقتصادی و امنیتی از عراق بهتر است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از حالا در خصوص آینده خود پس از جام باشگاه های آسیا تصمیمی گرفته است، گفت: اولویت من برای پیشرفت در فوتسال، حضور در لیگ چین است، اما باید شرایط این کشور را آنالیز کنم. با توجه به اینکه هر تیم می تواند اواسط فصل لیگ، یک بازیکن ثبت شده در فیفا بگیرد، تیم حفاری قصد جذب فرهاد توکلی در میانه فصل را دارد و اگر من بخواهم به این تیم بروم، باید در نیم فصل به این تیم بپیوندم.

حفیظی اضافه کرد: تیم حفاری از لحاظ فنی و شخصیتی تیم خیلی خوبی است و کادر فنی و بازیکنان باکیفیتی دارد. اگر بخواهم در ایران به فوتسال ادامه دهم، اولویتم حضور در حفاری است.

منبع: تسنیم

به "حفیظی: پیشنهاد اقتصادی شنژن برای حضور 2 ماهه من به اندازه یک فصل بازی در لیگ ایران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفیظی: پیشنهاد اقتصادی شنژن برای حضور 2 ماهه من به اندازه یک فصل بازی در لیگ ایران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید